Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er jeg den eneste der får ondt i koblingshånden efter vinterperioden???
Døjer lidt med mine håndled men det er sgu hele året det er galt, så det er der nok ikke så meget at gøre ved
Sovende hænder hvis de holdes i en bestemt vinkel, som desværrer passer med håndstillingen på mc
CitérSovende hænder hvis de holdes i en bestemt vinkel, som desværrer passer med håndstillingen på mcDet problem havde jeg også, specielt i højre hånd. Det var næsten ubehageligt i starten at køre længere ture pga. det. Heldigvis findes der nogle plastikdimser på markedet, som kan afhjælpe meget af problemet - Det gjorde det ihvertfald i mit tilfælde
Ondt i højre hånd??? Afhjulpet af plastikdimser på markedet???
Jeg har også tendens til at have lidt ondt i underarmen på nogle af de første ture jeg kører.. især bakkeåbning er lidt af en killer. Man får nok taget koblingen 2-300 gange på vej til bakken Du må bare i træning
Nope ... holder ikke ret fast på styret ... og har en rimelig let kobling, hvis jeg overhovedt bruger den ... og jeg bremser jo aldrig ... så er mine hænder er ok efter de første par 1000 kilomter ...
Citat fra: Banditten efter Marts 24, 2007, 02:32:02 pmNope ... holder ikke ret fast på styret ... og har en rimelig let kobling, hvis jeg overhovedt bruger den ... og jeg bremser jo aldrig ... så er mine hænder er ok efter de første par 1000 kilomter ... Du har jo også hydraulisk kobling, din vat-arm!