Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ikke endnu... jeg har skrevet under på slutsedlen til min SV650... men får den først sidst i maj.. omkring der hvor jeg får mit kort håber jeg på. 'Osse på tide nu hvor jeg har været på forummet et styk tid uden at køre på noget
Citat fra: Nick efter Marts 26, 2007, 06:15:32 pmIkke endnu... jeg har skrevet under på slutsedlen til min SV650... men får den først sidst i maj.. omkring der hvor jeg får mit kort håber jeg på. 'Osse på tide nu hvor jeg har været på forummet et styk tid uden at køre på noget Fedt nok Nick
Citat fra: Paw efter Marts 28, 2007, 09:17:57 amCitat fra: Nick efter Marts 26, 2007, 06:15:32 pmIkke endnu... jeg har skrevet under på slutsedlen til min SV650... men får den først sidst i maj.. omkring der hvor jeg får mit kort håber jeg på. 'Osse på tide nu hvor jeg har været på forummet et styk tid uden at køre på noget Fedt nok Nick Hold da op Nick!! Farve?? K7?? S??
Citat fra: Capone efter Marts 28, 2007, 09:20:16 amCitat fra: Paw efter Marts 28, 2007, 09:17:57 amCitat fra: Nick efter Marts 26, 2007, 06:15:32 pmIkke endnu... jeg har skrevet under på slutsedlen til min SV650... men får den først sidst i maj.. omkring der hvor jeg får mit kort håber jeg på. 'Osse på tide nu hvor jeg har været på forummet et styk tid uden at køre på noget Fedt nok Nick Hold da op Nick!! Farve?? K7?? S?? Sakset fra Nick's profil: Så har jeg bestilt et styk SV650Sk7 med Fuldkåbe - hugger - crashpads.