Ingen tvivl her. De er flinke og rare, og giver sig tid til een.
Men, de sjusker lidt vel meget.
Ifm. 18000 service fik jeg monteret en scottoiler. Slangen med smørestudsen faldt af på vej hjem.
Da slavecylinderen til koblingen røg, blev der skiftet en pakning to gange, og først tredie besøg gav anledning til en ny slavecylinder.
Garantisag, men alligevel tre besøg.
Og så lige mit 24000 service, ja det så nogen af jer resultatet af på havnen i Roskilde i aftes: Jeg spulede lige havnen med grøn kølervæske pga. et spændebånd der ikke var spændt.
Den sidste smutter har jeg ikke reklameret over endnu, men jeg er sikker på at de klarer det fluks, og med lidt røde ører. (Frisk kølervæske frem for det postevand vi måtte hælde på i nødens stund)
Det er måske bare lige de sidste detaljer der mangler, for det er rart at komme derinde, og så kan man jo spekulere i, om de også synes at det er hyggeligt at have det renderi af mig, eller det er et vink med en vognstang om at jeg bør finde et andet værksted

Edit 23.08.06: Nå, så fik jeg en opringning af Ib, der først nu har hørt om kølervæske-stuntet.
Ib beklagede de smuttere der havde været, og lovede mig en kompensation i fald at jeg stadig havde lyst til at besøge dem.
Det er dansk der er til at forstå, og forholde sig til, så jeg nulstiller mine negative indtryk, og prøver igen.
Hmm. hvorfor vil mit mistænksomme jydegen ikke slippe tanken om, at Ib har set denne tråd. Nå det er jo også ligegyldigt

Edit 18.10.06: Så var der lige et 30.000 service.
Snorlige, og SVinet tillige vasket og vokset