Forfatter Emne: ulykke  (Læst 10546 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: ulykke
« Svar #30 Dato: Marts 26, 2007, 03:33:19 pm »
Jeg føler med dig Jannik.

Hov... Jeg kendte ham ikke, og jeg citerede bare teksten fra MCG.  :undecided: (Ellers tak...)
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Gixxer Heino

• Plastikrocker
« Svar #31 Dato: Marts 26, 2007, 03:46:59 pm »
Jeg føler med dig Jannik.

Hov... Jeg kendte ham ikke, og jeg citerede bare teksten fra MCG.  :undecided: (Ellers tak...)

Nå ja det kan jeg da godt se nu..
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

sturf

• Roadracer
« Svar #32 Dato: Marts 26, 2007, 03:57:31 pm »
ved ikke hvad jeg skrive, men pas på der ude
 :( :( :( :( :( :(

blå sv650s k1

Rasmus

• Roadracer
« Svar #33 Dato: Marts 26, 2007, 04:12:35 pm »
øv.... stakkels familie

AG

• Plastikrocker
« Svar #34 Dato: Marts 26, 2007, 05:24:35 pm »
R.I.P.
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance

bach

• Plastikrocker
  • Selv om man er tyk,kan man jo godt have tynd mave.
« Svar #35 Dato: Marts 26, 2007, 07:25:10 pm »

R.I.P
Rizoma lir`,plov, forskærmsforlænger, mivv titanium potter....... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13243

capstardk

• Roadracer
« Svar #36 Dato: Marts 26, 2007, 07:33:39 pm »
21 år, ja, det er sgu alt for tidligt.
De dybeste tanker til familie m.m.
Og pas på der ude.
/Casper

Dejan Serber

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #37 Dato: Marts 26, 2007, 09:00:17 pm »
R.I.P
sa verom u boga

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #38 Dato: Marts 26, 2007, 09:02:25 pm »
R.I.P.  :(
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

LunD^

• Plastikrocker
« Svar #39 Dato: Marts 27, 2007, 10:49:04 am »
R.I.P. Det må være enormt hårdt for ikke mindst familien.  :| Og ja, det kan jo ske for os alle sammen, så vær opmærksom!
Suzuki SV650s ´99 powered by Mivv. Check møgSVinet ud på http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8009

TBN

• Søndagskører
  • **
  • Altid et skridt bagefter..
« Svar #40 Dato: Marts 27, 2007, 01:24:33 pm »
 :( livet er sq fejt..

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #41 Dato: Marts 28, 2007, 08:48:13 am »
det er simpelt hen uhyggeligt når den slags sker,og forfærdeligt for dem der står tilbage,og så fordi sådan en spasser ikke passer sin vigepligt, :club:vi må være skarpe når vi er derude,og lade være med at stole blindt på at folk gør som de skal,og vurderer alle situationer med en smule mistro om at folk klokker i det.

Der er ikke nogen der er spasser her Heino... Det er tragisk det der er sket... Vi er alle mennesker og vi aner ikke noget om hvordan vejforløbet har set ud ved ulykken.. Der er begået en fejl som en person vist er blevet straffet hårdt nok for ... Så lad venligst vær med at snakke om spasser osv.. Vi er voksne mennesker og snakker sgu også ordentlig.. Du laver måske aldrig fejl??? Du er måske perfekt i trafikken....??? Nej Vel??? Det er der ingen der er... For vi er mennesker, og vi begår fejl... Det er bare forfærdeligt at det skal ende som det gør engang imellem....

Skide synd for føreren af bilen.. Og for Yngves familie og venner... Til alle andre, jeg siger det samme, kør forsigtigt og hold jeres øjne åben.

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
« Svar #42 Dato: Marts 28, 2007, 09:16:21 am »
det er simpelt hen uhyggeligt når den slags sker,og forfærdeligt for dem der står tilbage,og så fordi sådan en spasser ikke passer sin vigepligt, :club:vi må være skarpe når vi er derude,og lade være med at stole blindt på at folk gør som de skal,og vurderer alle situationer med en smule mistro om at folk klokker i det.

Der er ikke nogen der er spasser her Heino... Det er tragisk det der er sket... Vi er alle mennesker og vi aner ikke noget om hvordan vejforløbet har set ud ved ulykken.. Der er begået en fejl som en person vist er blevet straffet hårdt nok for ... Så lad venligst vær med at snakke om spasser osv.. Vi er voksne mennesker og snakker sgu også ordentlig.. Du laver måske aldrig fejl??? Du er måske perfekt i trafikken....??? Nej Vel??? Det er der ingen der er... For vi er mennesker, og vi begår fejl... Det er bare forfærdeligt at det skal ende som det gør engang imellem....

Skide synd for føreren af bilen.. Og for Yngves familie og venner... Til alle andre, jeg siger det samme, kør forsigtigt og hold jeres øjne åben.

Kom ind i kampen Majse!
Hvis man ikke overholder sin vigepligt, så er man en "spasser"!!! Det gælder sgu os alle sammen, og der er ingen lamme undskyldninger der gælder (vejforløb :rolleyes:).

Jeg sender mange varme tanker herfra til mandens efterladte :|

Fuck! Hvor blev jeg trist i går, da jeg læste det. Jeg droppede sgu en tur jeg ellers havde planlagt :|
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #43 Dato: Marts 28, 2007, 03:31:49 pm »
Det er SÅ sørgeligt... SÅ forbandet sørgeligt...

Føler virkelig med hans familie og venner...

Er iøvrigt helt enig med paw.... bilisten er da en spasser af rang, uanset hvad.

GD
« Senest Redigeret: Marts 28, 2007, 03:40:03 pm af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #44 Dato: Marts 28, 2007, 03:43:12 pm »
Det er SÅ sørgeligt... SÅ forbandet sørgeligt...

Føler virkelig med hans familie og venner...

Er iøvrigt helt enig med paw.... bilisten er da en spasser af rang, uanset hvad.

X 2
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?