det er simpelt hen uhyggeligt når den slags sker,og forfærdeligt for dem der står tilbage,og så fordi sådan en spasser ikke passer sin vigepligt, :club:vi må være skarpe når vi er derude,og lade være med at stole blindt på at folk gør som de skal,og vurderer alle situationer med en smule mistro om at folk klokker i det.
Der er ikke nogen der er spasser her Heino... Det er tragisk det der er sket... Vi er alle mennesker og vi aner ikke noget om hvordan vejforløbet har set ud ved ulykken.. Der er begået en fejl som en person vist er blevet straffet hårdt nok for ... Så lad venligst vær med at snakke om spasser osv.. Vi er voksne mennesker og snakker sgu også ordentlig.. Du laver måske aldrig fejl??? Du er måske perfekt i trafikken....??? Nej Vel??? Det er der ingen der er... For vi er mennesker, og vi begår fejl... Det er bare forfærdeligt at det skal ende som det gør engang imellem....
Skide synd for føreren af bilen.. Og for Yngves familie og venner... Til alle andre, jeg siger det samme, kør forsigtigt og hold jeres øjne åben.
Kom ind i kampen Majse!
Hvis man ikke overholder sin vigepligt, så er man en "spasser"!!! Det gælder sgu os alle sammen, og der er ingen lamme undskyldninger der gælder (vejforløb

).
Jeg sender mange varme tanker herfra til mandens efterladte

Fuck! Hvor blev jeg trist i går, da jeg læste det. Jeg droppede sgu en tur jeg ellers havde planlagt