Forfatter Emne: svederen  (Læst 3135 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gixxer Heino

• Plastikrocker
svederen
« Dato: April 15, 2005, 08:38:30 pm »
jeg var igang med at smøre min kæde idag,smurte et lille stykke afgangen og flyttede maskinen lidt igen MEN så var det så at støttebenet havde rykket sig lidt så da jeg ville sætte den på støtte,klappede benet sammen og jeg vil bare sige at den er lidt sej at gribe inden den rammer jorden,men det lykkedes og jeg sked da kun lidt i mine bukser :lol:
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
svederen
« Svar #1 Dato: April 15, 2005, 09:10:28 pm »
Ups  :shock:  :shock:  :shock:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Capone

• Sandt SVin
svederen
« Svar #2 Dato: April 15, 2005, 10:27:42 pm »
:shock:  :shock:  Godt grebet! Køber du så en baghjulsløfter??  :lol:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

ThomasM

• Plastikrocker
svederen
« Svar #3 Dato: April 15, 2005, 11:23:57 pm »
det støtteben er altså heller ikke lige det bedste på sv'eren... min er væltet en gang på et lignende nummer :( havde lige parkeret dyret ved en kantsten (kanten på venstre side).. støttebenet har åbenbart stået på en lille sten eller lign så efter nogle seks (jeg var hoppet af) gled benet lidt længere udaf som det "normalt" gør.. med det resultat det ramte kantstenen og hopla så slog benet op.. der stod jeg så og gloede som et fjols.. der er desværre ikke meget frigang på de støtteben før de klapper op.. :( slap dog nogenlunde billigt.. knækket koblinsgreb, en lille rids i forgaflen og knækket gearskifter.. en tudse i rep.. hvad værre var at det var en lørdag aften og jeg holdte på fyn, da det skete  :twisted: med det resultat at det falck abbo jeg TILFÆLDLIGVIS havde oprettet dagen før kom i brug.. :D men pæn nitte...
SV650S K4 Blå/YC2
Mods: suzuki hugger, lucas fender elim, spyball.
Klip: 1.

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
svederen
« Svar #4 Dato: April 16, 2005, 11:24:17 am »
Der er nogen som filer lidt af stopklodsen til støttebenet, således at benet kan bevæges lidt længere fremad.  Ikke meget, men gør nok sagerne lidt mere stabile.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson