Det kræver vist fuldkåbe med den montering eller kommer der da hurtigt vand i den øverste tragt.
Anyway, har du trukket hornene via et relæ eller er der spænding nok i org.kablerne???
Fuldkåben er afmonteret på billederne... Den er sidenhen sat på

... Har kørt i øspisregnvejr hele dagen i går - og de virker stadigvæk fint - du har måske hørt dem, hvis du har været i Jylland.?!

Ja, hornene er monteret via et relæ, som i øvrigt fulgte med i pakken... Jeg har læst en del steder, at det er nødvendigt.. Jeg har trukket en ledning direkte (over en sikring) fra batteriet for at føde hornene..
Hvis jeg skulle ha så iøjnefaldene horn på tror jeg nok de blev gemt lidt mere af vejen, det er jo ik en lastbil
Nu er vi jo nogen, der kører med kåbe, ik.?

.. På min newschool SV med fuldkåbe var det ikke et problem at finde plads.. Man kan kun skimte dem, hvis man smider sig ned og kigger ind gennem åbningen på kåben foran...
Havde selvsamme horn monteret på min oldschool uden fuldkåbe.. Der fandt jeg plads til det ene horn ved fæstningspunktet til det gamle horn og det andet horn monterede jeg på venstre side af køleren.. Så det kan også lade sige gøre at finde plads til dem - selv uden fuldkåbe..