Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har skrevet mig på listen.Ligeså med turen for Cancerramte børn.Derudover har jeg på MC-singlerock.dk linket til de to ture.Det er begge initiativer fra den gode skuffe
Citat fra: Flemming L efter August 15, 2007, 05:57:02 amJeg har skrevet mig på listen.Ligeså med turen for Cancerramte børn.Derudover har jeg på MC-singlerock.dk linket til de to ture.Det er begge initiativer fra den gode skuffe Meget apropos - er der noget nyt om cancer-børnene?!?
For satan da drenge!!! Tusind tak for den dejligste og fine dag. I er fandme de bedste Noget skidt med dit uheld Søren, men godt at høre, at der ikke skete dig noget.Igen tusind tak for opbakningen til de få af jer drenge, der var så søde at stille op
Citat fra: SVea efter September 09, 2007, 04:14:06 amFor satan da drenge!!! Tusind tak for den dejligste og fine dag. I er fandme de bedste Noget skidt med dit uheld Søren, men godt at høre, at der ikke skete dig noget.Igen tusind tak for opbakningen til de få af jer drenge, der var så søde at stille op Billeder?