Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Capone efter August 13, 2007, 09:22:41 pmWho cares. Hun er aligevel lesbisk. Er "Brade Panden" inderst inde en kvinde????
Who cares. Hun er aligevel lesbisk.
Check ham Brock Lesnar; han er edderm... en bøf!
Angelina Jolie, har sgu da en udemærket smag for motorcykler, en MV Agusta er da ikke værst.
Citat fra: Martin H efter August 13, 2007, 08:08:42 pmAngelina Jolie, har sgu da en udemærket smag for motorcykler, en MV Agusta er da ikke værst. Det kunne være en perfekt trekant - mig, Angelina Jolie og en MV Augusta
Så er jeg langt mere til Adrian Brody..Hm Hm Hmmmmm ... Damn han er hot.. og god stil i tøjet... Jeg synes nu også at Angelina er ret lækker... Og hun er altså ikke Lesbisk.. hvorfor tror du hun er det hr. capone???
Nu må i sgu holde op, hendes læber er ved at sprænges, hun er latterlig i Tomb Raider og så er hendes knæ bredere end hendes lår fordi hun er så mager Og så er J-Lo's røv for stor Nå der fik jeg luft
Citat fra: Jannik efter August 13, 2007, 09:33:49 pmCitat fra: Capone efter August 13, 2007, 09:22:41 pmWho cares. Hun er aligevel lesbisk. Er "Brade Panden" inderst inde en kvinde???? Ja, hun er bare ikke særlig køn.