Forfatter Emne: Der findes stadig ærlige mennesker  (Læst 4603 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Der findes stadig ærlige mennesker
« Dato: August 20, 2007, 10:01:52 pm »
Og damn hvor kan de gøre mig glad - nej, nærmeste overstadisk lykkelig..... Måske er det på grund af mine hiphop bukser - mit tøj idag, måske på grund af mit smil.. eller måske på grund af min skønne charme  :angel: :angel:.. Jeg blev ihvertfald skudt til at være 23 år idag.. Hvor er verden skøn... Glad eller hvad.... Det er absolut ikke ordet.. Jeg skylder den fyr alverdens .. ( næsten )  :D  - Godt at han ikke så mig helt tæt på.. så havde han set mine smilerynker...  :innocent:

Glad glad glad... - Bare lige et glad indlæg..

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Der findes stadig ærlige mennesker
« Svar #1 Dato: August 20, 2007, 10:05:36 pm »
Velkommen i de voksnes rækker! :respekt:
Er det den alder du savner dørmændene skyder dig til? Så du slipper for at tage hjem igen sammen med de andre på 17?   :orkester:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Der findes stadig ærlige mennesker
« Svar #2 Dato: August 20, 2007, 10:08:50 pm »
Velkommen i de voksnes rækker! :respekt:
Er det den alder du savner dørmændene skyder dig til? Så du slipper for at tage hjem igen sammen med de andre på 17?   :orkester:

Hvor er du sød... Takker...  :D :D

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Der findes stadig ærlige mennesker
« Svar #3 Dato: August 21, 2007, 02:48:26 am »
Jeg er blevet skudt til at være en kriminel indbrudstyv i nat og er blevet truet med, at blive meldt til politiet, fordi jeg jo var brudt ind i en gammel dames lejlighed og havde inviteret alle de fremmede mennesker i hendes senge og fordi jeg havde flyttet om på alle møblerne. Så nu venter jeg bare på, at blive hentet af panserbasserne og få lidt ferie i Hotel Gitterly. Jeg regner naturligvis med, at forum kommer og besøger mig, med den obligatoriske kage med fil i  :lol:

Jeg er igennem tiderne blevet skudt til blandt andet at være den svenske prinsesse Victoria  :rolleyes: , en lille engel  :respekt: , patienternes kone eller mor  :hand: , en morgenbolledame  :brok: og nu altså også kriminel  :twisted: Og jeg smiler hver gang og kvitterer med en pille  :mrgreen: Så lidt skal der åbenbart til at gøre mig glad  :lmao:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Der findes stadig ærlige mennesker
« Svar #4 Dato: August 21, 2007, 02:52:48 am »
Hvilke spændende piller uddeler du Svea, hvis man priser din ungdom ?
 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Der findes stadig ærlige mennesker
« Svar #5 Dato: August 21, 2007, 03:06:10 am »
Hvilke spændende piller uddeler du Svea, hvis man priser din ungdom ?
 :mrgreen:

Noget antipsykotisk  :lol: Jeg ligner lort (også om natten  :? ), så hvis folk siger pæne ting om mig, må de være syge i hovedet.

Men hvis det var dig, der sagde det Flemming, havde jeg givet dig en dejlig sovepille og måske noget beroligende og så en stor blød natble  :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Der findes stadig ærlige mennesker
« Svar #6 Dato: August 21, 2007, 03:08:00 am »
Hvilke spændende piller uddeler du Svea, hvis man priser din ungdom ?
 :mrgreen:

Noget antipsykotisk  :lol: Jeg ligner lort (også om natten  :? ), så hvis folk siger pæne ting om mig, må de være syge i hovedet.

Men hvis det var dig, der sagde det Flemming, havde jeg givet dig en dejlig sovepille og måske noget beroligende og så en stor blød natble  :kiss:

Tror bare jeg går i seng uden at prise din ungdom så
 :lmao:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Der findes stadig ærlige mennesker
« Svar #7 Dato: August 21, 2007, 08:39:08 am »
Jeg troede det her indlæg var om ærlige mennesker... Umiddelbart er der intet i tråden der endnu antyder at der har været ærlighed på spil...  tværtimod   :lmao: :lmao: :lmao:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Der findes stadig ærlige mennesker
« Svar #8 Dato: August 21, 2007, 03:02:40 pm »
Jeg troede det her indlæg var om ærlige mennesker... Umiddelbart er der intet i tråden der endnu antyder at der har været ærlighed på spil...  tværtimod   :lmao: :lmao: :lmao:
:lmao: :lmao: smiler...

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Re: Der findes stadig ærlige mennesker
« Svar #9 Dato: August 21, 2007, 03:41:07 pm »
Jeg troede det her indlæg var om ærlige mennesker... Umiddelbart er der intet i tråden der endnu antyder at der har været ærlighed på spil...  tværtimod   :lmao: :lmao: :lmao:

..eller måske om folk der er på piller  ??!   :blink:   :lipsrsealed:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Der findes stadig ærlige mennesker
« Svar #10 Dato: August 22, 2007, 06:55:59 am »
Det er sgu da rart en gang imellem og få en kompliment....  :D Både Luske og Alex ligner jo ikke andet end et par drengerøve i starten af 20.erne +  :) :) :D - nå, men jeg kan leve længe på mine 23 år... Skøøøøønt... og det er jo kun nogle få år han skød forbi... så ingen skade hos mig...  :afro:

Og Svea... vi kommer hellere med bulldozeren...  :D

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Der findes stadig ærlige mennesker
« Svar #11 Dato: August 22, 2007, 11:43:47 am »
Jeg troede det her indlæg var om ærlige mennesker... Umiddelbart er der intet i tråden der endnu antyder at der har været ærlighed på spil...  tværtimod   :lmao: :lmao: :lmao:

 :lmao:
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Lasse1982

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 561
Re: Der findes stadig ærlige mennesker
« Svar #12 Dato: August 22, 2007, 11:55:12 am »
ja ja ærlighed er kun godt på de rette tidspunkter. Man siger jo heller ikke til kæresten at hende røv er stor. :D :D
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Der findes stadig ærlige mennesker
« Svar #13 Dato: August 22, 2007, 12:15:10 pm »
ja ja ærlighed er kun godt på de rette tidspunkter. Man siger jo heller ikke til kæresten at hende røv er stor. :D :D

Uhhh, du er inde på noget der!!! Og normalt når mænd har gjort noget galt, så kommer de hjem med blomster... HC han kom hjem med en fin, blå SV´er  :? HVAD FANDEN HAR DEN MAND LAVET, SOM JEG IKKE HAR FUNDET UD AF ENDNU  :brok: :club: :brok: :club: :brok: :club: :brok: :club:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Der findes stadig ærlige mennesker
« Svar #14 Dato: August 22, 2007, 12:16:07 pm »
ja ja ærlighed er kun godt på de rette tidspunkter. Man siger jo heller ikke til kæresten at hende røv er stor. :D :D

Uhhh, du er inde på noget der!!! Og normalt når mænd har gjort noget galt, så kommer de hjem med blomster... HC han kom hjem med en fin, blå SV´er  :? HVAD FANDEN HAR DEN MAND LAVET, SOM JEG IKKE HAR FUNDET UD AF ENDNU  :brok: :club: :brok: :club: :brok: :club: :brok: :club:

 :lol:

gd
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir