Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: bumblebee efter Februar 03, 2008, 03:36:16 pmdet skal der vær en honda VTR SP-1 eller 2 Er det derfor du har postet et (fint) billede af en Aprilia RSV-R?
det skal der vær en honda VTR SP-1 eller 2
Citat fra: Paw efter Februar 04, 2008, 04:20:48 pmCitat fra: bumblebee efter Februar 03, 2008, 03:36:16 pmdet skal der vær en honda VTR SP-1 eller 2 Er det derfor du har postet et (fint) billede af en Aprilia RSV-R?
MÅ HA, MÅ HA.......V2 STOR
Var ude og kigge på en R6 er idag.. Den sorte med røde ringe på fælgerne.. jeg kunne få den til 139 K og den havde kørt 500 km. den står hos Kim i MC Køge... Er det dyrt. mener det er en 05.. Den er ret fed, og jeg er MEGET hug på den.... Min problem er at Jeg ingen steder har at stille den.... her hvor jeg bor kan den da godt stå nede på fliserne.. men det er boligkompleks og vil faktisk helst have den låst inde.. og helst bag 2 låse.. øv øv... den er såååååå fedddddd
Citat fra: Big G efter Februar 07, 2008, 07:54:09 pmMÅ HA, MÅ HA.......V2 STORJa, den er rigtig fed! Men når jeg ser det billede er det ligesom om, at der er en linie i designet der 'knækker', og det irriterer mig sgu' lidt...
Jeg kan sagtens se de linier der knækker på den kværn. Det er lidt træls at se på. Problemet er kåbens udforming og design kontra resten af cyklens form. Jeg har prøvet at illustrerer det lidt med lidt streger.