Forfatter Emne: Afmontering af forhjul på SV1000N  (Læst 1775 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ANDERSHP

• Roadracer
Afmontering af forhjul på SV1000N
« Dato: Oktober 29, 2007, 05:13:24 pm »
Efter 3 dages kørsel og kun 450 km pillede jeg en 6-7 cm lang skrue ud af mit bagdæk, som sjovt ikke kunne hold luft længere. Så ringede jeg til Point-S og spurgte om sådan en fætter kunne lappes - hvortil de svarede - "jo sagtens..... Tør du det??"

Jeg forstod hintet og bestilte nyt bagdæk - jeg endte dog med at købe et sæt (ikke hos Point-S)

Så fik jeg lov til at købe lidt nyt værktøj - en 36 mm top samt overgangsstykke fra 1/2" til 3/4" samt en baghjulslift - så var baghjulet af og indleveret.

Nu hvor jeg fik købt et sæt vil jeg selvfølgelig også have forhjulet af - hvor får man fat i det specielle værkttøj der ligner en forvokset umbraco-nøgle?

Drengerøve har ingen alder!!

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Afmontering af forhjul på SV1000N
« Svar #1 Dato: Oktober 29, 2007, 05:18:43 pm »
Efter 3 dages kørsel og kun 450 km pillede jeg en 6-7 cm lang skrue ud af mit bagdæk, som sjovt ikke kunne hold luft længere. Så ringede jeg til Point-S og spurgte om sådan en fætter kunne lappes - hvortil de svarede - "jo sagtens..... Tør du det??"

Jeg forstod hintet og bestilte nyt bagdæk - jeg endte dog med at købe et sæt (ikke hos Point-S)

Så fik jeg lov til at købe lidt nyt værktøj - en 36 mm top samt overgangsstykke fra 1/2" til 3/4" samt en baghjulslift - så var baghjulet af og indleveret.

Nu hvor jeg fik købt et sæt vil jeg selvfølgelig også have forhjulet af - hvor får man fat i det specielle værkttøj der ligner en forvokset umbraco-nøgle?

Du kan købe en speciel top, med netop dette unbraco design der passer på din topnøgle-"skralde"

eller du kan købe en dims der gør nogenlunde det samme, en du bruger sammen med en almindelig top fra dit topnøgle sæt

Her er et link på sidstnævnte  http://cgi.ebay.co.uk/WHEEL-SPINDLE-KEY-HONDA-KAWASAKI-SUZUKI_W0QQitemZ230162525302QQihZ013QQcategoryZ25644QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem

det giver dig måske nogle ideer til hvad du skal søge på
« Senest Redigeret: Oktober 29, 2007, 05:20:47 pm af Luske »

lks

• Plastikrocker
    • http://www.kaos-mc.dk
« Svar #2 Dato: Oktober 29, 2007, 05:44:13 pm »
Har købt til for og baghjul i BILTEMA til fornuftig pris.
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

ANDERSHP

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Oktober 30, 2007, 04:04:32 pm »
perfekt - tak for hjælpen
Drengerøve har ingen alder!!