så er der ikke længe til,,, før østrigs sne er under mine fødder....
i morgen skulle brædderne gerne være spændt på..... snowblade styrer,,, selv for en langemand 
Nu kommer min egen personlige mening inden jeg bliver sablet ned.
Snowblade stinker og er for folk der har givet op og ikke vil lære at køre ordentligt, rigtig og sjovt på alm længde ski. Og hvad er så almindeligt længde ski? I dag findes der jo ski specilet til parken, korte twintip med bindingen på midten af skien for bedst balance. Store brede flowdere til big mountain-powder. Carving ski fra lange racecarvere til kortere shortturn carvere.
De fleste almindelige ski kan meget mere end det de er designet til og derfor kan de fleste ski bruges all mountain af øvede løbere.
Snowblades er blevet utrolige populære da de er sindsygt nemme at dreje på da de drejer når du drejer foden og ikke som andre ski ved at bruge vægtforskydning. Men de kommer til kort! For den dag man ryger op på et par almindelige ski kommer chokket over hvilken teknik der faktisk kræves.
I steder for at bruge 1200-1500 kr på et par snowblades skulle pengene bruges til nogle lektioner på ski. I mine øjne penge givet bedre ud.
Og så kommer dobbeltmoralen

For jeg er selv stor fortaler for at skiferie skal dreje sig om at have det sjovt og hygge sig uanset om man er skiløber, snowboarder eller snowblader, men derfor kan man jo godt inderst inde synes at alle andre end skiløbere er tosser

Hav nu en god tur og kom ikke tilskade.
Vi have en lægmuskel fiber og et ski-snitsår på skinnebenet (med udsigt til skinnebensknoglen) der krævede 11 sting på første dagen i sidste uge....ikke samme person og vi var kun 6 afsted.
SørenG