Forfatter Emne: Skiferie hvor tager SV piloterne hen?  (Læst 12084 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rask

• Sandt SVin
Re: Skiferie hvor tager SV piloterne hen?
« Svar #30 Dato: Februar 08, 2008, 07:28:43 pm »
Åhhh ja - skiferie... Jeg har været i Norge (Hovden og Hemsedal), Østrig (rigtig mange steder) og Italien (Livigno).

Livigno var fedt fordi der var masser af sol - og billig sprut; 35 kr. for en liter gin  :dead:

Norge = god sne - og fucking koldt  :tie: Og så er der for langt for sønderjyder....

Østrig er min klare farvorit; det er billigt, masser af sne, ingen bjergkørsel (i fx Meyrhofen) og det tager kun 8 timer i bil (S8  :twisted:) fra sønderjylland....

Gad fandme godt afsted i år  :?

/Morten
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

pam

• Gæst
« Svar #31 Dato: Februar 09, 2008, 08:34:31 pm »
Åhhh ja - skiferie... Jeg har været i Norge (Hovden og Hemsedal), Østrig (rigtig mange steder) og Italien (Livigno).

Livigno var fedt fordi der var masser af sol - og billig sprut; 35 kr. for en liter gin  :dead:

Norge = god sne - og fucking koldt  :tie: Og så er der for langt for sønderjyder....

Østrig er min klare farvorit; det er billigt, masser af sne, ingen bjergkørsel (i fx Meyrhofen) og det tager kun 8 timer i bil (S8  :twisted:) fra sønderjylland....

Gad fandme godt afsted i år  :?

/Morten

ville også afsted, skulle ha været afsted i dec men var nedlagt på skadeholdet :club:

SÅÅÅÅ Jeg er klar på en sv skitur :respekt:

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #32 Dato: Februar 09, 2008, 10:13:00 pm »
Så det er dejligt med alle de gratis skiferier :mrgreen:

SVIN! - Jeg har et par Lange 120 Comp stående på loftet og samle støv.. ØV

Jeg har samme støvler de står i stuen sammen med alle skiene. Jeg får aldrig sat dem ned i kælderrummet, når man er afsted hver 10'ende uge :mrgreen:
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Ole Jensen

• Roadracer
« Svar #33 Dato: Februar 09, 2008, 10:23:29 pm »

Den Salomon 1080 du snakker om er det en ski? For mine støvler er Salomon 1080, en park støvle med god komfort og ikke så hård ved fødderne i landingerne. Med et flex på 85 så passer den mit skiløb godt da den IKKE giver ømme fødder efter en hel dag.

SørenG
[/quote]

Det er skien 1080. Det er en legendarisk TT ski, men det er lidt vattet i det hvis du spørger mig, så jeg kører ikke så ofte på den.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #34 Dato: Februar 10, 2008, 04:18:29 am »
Jeg har samme støvler de står i stuen sammen med alle skiene. Jeg får aldrig sat dem ned i kælderrummet, når man er afsted hver 10'ende uge :mrgreen:

Flet, din kost!!   :club:

Citat fra: SørenG
Den Salomon 1080 du snakker om er det en ski? For mine støvler er Salomon 1080, en park støvle med god komfort... bla bla bla.

Det eneste 1080 der findes er HD. Get it!!!??!?!?!   :loser: :loser:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #35 Dato: Februar 10, 2008, 10:41:04 am »
Det er nogen år siden jeg har været på ski.. lige siden trackdays er kommet ind i billedet, ryger ferie budgettet den vej...  hmm.. jeg skulle nok have overvejet det mere nøje inden jeg begyndte på det.. for det ville i det lange løb nok have været en del billigere at nøjes med ski.

Så... min skiferie kommer til at foregå i Ungarn i år, sammen med resten af forummets trackday junkies  :mrgreen:   

Hold gummiet nedaf, og snowboarderne væk fra løjperne  :thumbsup:

Ole Jensen

• Roadracer
« Svar #36 Dato: Februar 10, 2008, 06:00:09 pm »

Præcis Luske

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #37 Dato: Februar 10, 2008, 07:20:53 pm »

Snowboardere er lisom 45-knallerter!! De holder begge parkeret alle mulige åndssvage steder  :loser: :loser: :loser:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

GTI

• Sandt SVin
  • Go big or go HOME!
« Svar #38 Dato: Februar 10, 2008, 07:22:13 pm »
Norge, fordi jeg selv skal betale..... :D

Når og hvor??
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)

Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

pam

• Gæst
« Svar #39 Dato: Februar 10, 2008, 08:42:38 pm »

Snowboardere er lisom 45-knallerter!! De holder begge parkeret alle mulige åndssvage steder  :loser: :loser: :loser:

:puke: Skiløber er lige som søndags bilister, de bruger hele banen og har ikke hørt om skiende skal pege ned af :loser: :loser: :loser:

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
    • www.peets.dk
« Svar #40 Dato: Februar 10, 2008, 09:03:17 pm »

:puke: Skiløber er lige som søndags bilister, de bruger hele banen og har ikke hørt om skiende skal pege ned af :loser: :loser: :loser:

Ja, vi skal køre slalom/zig zag ned af løjperne... Men det er jo for at komme uden om alle de snowboardere der ligger og roder på løjperne

:blink:

pam

• Gæst
« Svar #41 Dato: Februar 10, 2008, 09:12:18 pm »

Ja, vi skal køre slalom/zig zag ned af løjperne... Men det er jo for at komme uden om alle de snowboardere der ligger og roder på løjperne

jep men vi er da nødtil at kaste os forlivet når i kommet pløjende ude af stand til at styre de store slæder :hand:  :blink:

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
    • www.peets.dk
« Svar #42 Dato: Februar 10, 2008, 09:15:20 pm »

jep men vi er da nødtil at kaste os forlivet når i kommet pløjende ude af stand til at styre de store slæder :hand:  :blink:

bla bla bla..   :blink:

Vi var der først  :club:  hehe

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
« Svar #43 Dato: Februar 10, 2008, 09:26:08 pm »

bla bla bla..   :blink:

Vi var der først  :club:  hehe
Jeg er på brædt næste gang, hvornår det så end bliver, det kan vel læres på en dag af en gammel skater... der er jo snart nogen der bliver nød til at lærer de boardere at bevæge sig......  :P
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
« Svar #44 Dato: Februar 10, 2008, 09:29:39 pm »
...........

SÅÅÅÅ Jeg er klar på en sv skitur :respekt:

Vi tager sgu da bare en søndags tur over til svenskenfolket, efter julefrokosten :idea: så behøver vi nok heller ikke købe noget af deres dyre spriit, går ud fra at depoter vil være fyldt :mrgreen:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad