Forfatter Emne: Vanvittig tråd på mcg  (Læst 4261 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mikkel

• Plastikrocker
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
Vanvittig tråd på mcg
« Dato: Februar 11, 2008, 08:27:01 pm »
Det her er vanvittigt !

Kan I huske ham den 17 år gamle knægt, der købte en RSV Mille og ville drosle den ned ?

Nu har brormand åbenbart også fået en god idé http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=67773

Og moren og stedfaren synes det er okay - læs tråden, den er lang men man sidder bare og krummer tæer til sidst. Den familie må have klippekort til psykiatrisk afdeling.

Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

Jensen Danmark

• Plastikrocker
Re: Vanvittig tråd på mcg
« Svar #1 Dato: Februar 11, 2008, 11:02:31 pm »
Hvad er det problemet er :huh: :huh:

Hvor er forskellen i at starte på en hvilken som helst anden maskine med 34hk, for så efter 2 år at købe en zx10'r ?
Hvad med dem der tager kørekort som 22 årig og køber en zx10'r som deres første maskine ?

Den tråd burde en HA have ryddet op i for længst, men i stedet er HA selv med til at skrive åndsvage kommentarer.
Det er kun en brøkdel af indlægene der omhandler det spørgsmål der ønskes svar på. Det siger da lidt om seriøsiteten blandt mcg's brugere. (desværre)

Det virker mest som om at folk har ondt i røven over at den unge fyr har midlerne til at gøre det kan gerne vil.
“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”

GSX-R 750 K7 baneged

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
« Svar #2 Dato: Februar 11, 2008, 11:19:05 pm »

Hvor er forskellen i at starte på en hvilken som helst anden maskine med 34hk, for så efter 2 år at købe en zx10'r ?
Hvad med dem der tager kørekort som 22 årig og køber en zx10'r som deres første maskine ?

Den tråd burde en HA have ryddet op i for længst, men i stedet er HA selv med til at skrive åndsvage kommentarer.
Det er kun en brøkdel af indlægene der omhandler det spørgsmål der ønskes svar på. Det siger da lidt om seriøsiteten blandt mcg's brugere. (desværre)

Det virker mest som om at folk har ondt i røven over at den unge fyr har midlerne til at gøre det kan gerne vil.

Wuhu Jensen, det der er så meget, lige mine ord det der....   :thumbsup:

Jeg har skimtet tråden og sidder stadig og krummer tæer... og det er nemlig over de ufattelig mange "jeg prøver at være belærende, men har pisse ondt i røven kommentarer" "og derfor er jeg pisse ligeglad med dit stillede spørgsmål, forkælede møgunge"..... som jeg altid har sagt, det vælter med kællinger på det der galleri :loser: :roll: :lmao:

Det drejer sig jo om at kører, være glad for sin ged og ha det fedt..... det glemmer de vist ofte der inde!!!

HURRA for SVRider  :innocent:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Jensen Danmark

• Plastikrocker
« Svar #3 Dato: Februar 11, 2008, 11:27:20 pm »
Ja det er sørgeligt.

Jeg mindes endda en tråd herinde kaldet "Pas på, når I er på Messe i weekenden". Forfatteren fortæller at han lige har købt en ny zx10'r, men der er sgu ikke nogen der bruger ordene "potensforlænger" og "pikken er jo stadig stiv" i den tråd.

Jeg vil også gerne have en maskine med 180 hypper, men jeg tør sgu ikke skrive om det på mcg når jeg engang får råd til at købe en  :)

“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”

GSX-R 750 K7 baneged

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Februar 11, 2008, 11:37:09 pm »

X 2
Det er bare lidt synd at drosle en racer, men sådan er reglerne nu engang  :undecided:
Og for min skyld kan folk sku starte på en Boss Hoss, det er stadig højrehånden der bestemmer farten  :mrgreen:
Men uanset drosling.......... han bliver flået af forsikringsselskaberne  :shock:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Jensen Danmark

• Plastikrocker
« Svar #5 Dato: Februar 11, 2008, 11:41:27 pm »

X 2
Det er bare lidt synd at drosle en racer, men sådan er reglerne nu engang  :undecided:
Og for min skyld kan folk sku starte på en Boss Hoss, det er stadig højrehånden der bestemmer farten  :mrgreen:
Men uanset drosling.......... han bliver flået af forsikringsselskaberne  :shock:

Kan sagtens følge dig i at det er lidt sørgeligt at drosle sådan en fin maskine. Han skulle købe den, og så kunne han få to år på min sv, og så kunne jeg lige køre den fine 10'r til imens  :mrgreen: :mrgreen:

GSX-R 750 K7 baneged

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #6 Dato: Februar 12, 2008, 01:05:07 pm »
Ja så er tråden sådan læst i store træk... Og jeg er enig i, hvad de andre på mcg skriver. Hvad skal det gøre godt for at knægten skal lave sådan et "stunt"? Og starte med at købe sådan en cykel...

Hvorfor skal de unge mennesker bare have lov til sådan noget? Jeg fik først lov til at købe mc for mine forældre som 21 årig, og ikke fordi jeg er bange for mine forældre, men pga. respekten jeg har for dem, og det mener jeg ikke de yngre mennesker har længere.
Jeg tror/mener det er forældrenes skyld, en fejl i opdragelsen. Men det er min mening...

Og hvad jeg finder mest frastødene, er at forældrene selv kører MC, så burde de da være de første til at trække grænsen for knægten! Igen blot min mening
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

teamupsidedown

• Roadracer
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
« Svar #7 Dato: Februar 12, 2008, 02:09:06 pm »
Ja så er tråden sådan læst i store træk... Og jeg er enig i, hvad de andre på mcg skriver. Hvad skal det gøre godt for at knægten skal lave sådan et "stunt"? Og starte med at købe sådan en cykel...

Hvorfor skal de unge mennesker bare have lov til sådan noget? Jeg fik først lov til at købe mc for mine forældre som 21 årig, og ikke fordi jeg er bange for mine forældre, men pga. respekten jeg har for dem, og det mener jeg ikke de yngre mennesker har længere.
Jeg tror/mener det er forældrenes skyld, en fejl i opdragelsen. Men det er min mening...

Og hvad jeg finder mest frastødene, er at forældrene selv kører MC, så burde de da være de første til at trække grænsen for knægten! Igen blot min mening
Jeg respekterer også mine forældre, men de kom da aldrig til at bestemme om jeg skulle kører mc eller ej, så længe jeg er gammel nok (loven siger 18år), og jeg har et styre kort. Jeg mener dog at forældrene godt kan(skal) håndhæve kravet med droslingskittet så dette bliver i til han kan køre på den lovligt uden drosling.
Som forældre ville det være sådan jeg ville gøre med sådanne en knejt, så længe han boede på min matrikel.
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Jensen Danmark

• Plastikrocker
« Svar #8 Dato: Februar 12, 2008, 03:19:03 pm »

Vil du ikke godt lige skære det ud i pap for mig. Hvad er det han gør der er så forfærdeligt ?

GSX-R 750 K7 baneged

Kilosfau

• Gæst
« Svar #9 Dato: Februar 12, 2008, 04:16:57 pm »
Kort fortalt:

Jeg synes knægten er åndssvag og at han skulle have et par i røven og så ellers have lov til at gå fremover....
Hvis han ikke selv kan se at det er helt i hegnet så burde han ikke færdes i trafikken på andet end sine flade konvolutter....

Når det så er sagt så synes jeg stadig at det er mere fornuftigt at købe en Kwak ZX10R og drosle den til 34hk end det er at køre rundt på en årgang 1989 Suzuki GSX-R 750 u/drosling med lille pap.... (bare som eksempel)

Lord Fungus

• Plastikrocker
  • If you run, you only die tired
« Svar #10 Dato: Februar 12, 2008, 06:05:28 pm »
Jeg synes det lyder til at han sur fordi han ikke kan få hans vilje(som et lille barn) :hand:velkommen til verdenen, livet er en lort og man må tage en bid af den hver dag :dead:. man glemmer det bare når man kører SV  :mrgreen:
Det ville være en skam at smadre en god motor fordi den skal drosles, køb en gammel havelåge i stedet for så tuder man ikke over de skrammer den vil få. De kommer ellers med et godt eksempel med den kadet GSI de laver om til 1.3 men skulle nok bare have taget en nissan skyline i stedet for, selv om den blev droslet til 10 hk ville den stadig være en formue værd og stadig koste det samme i forsikring.

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #11 Dato: Februar 12, 2008, 06:35:48 pm »

Vil du ikke godt lige skære det ud i pap for mig. Hvad er det han gør der er så forfærdeligt ?

Forfærdeligt? Knægten har jo ikke noget forhold til penge?... Han regner med at låne 80% af pengene i banken. PT er har han regninger for 200kr pr md. skriver han.
Hvor langtid vil det ikke tage ham, at betale det beløb tilbage? Han starter som 17 årig med at sætte sig i gæld resten af hans liv... Der bør forældrene træde ind, og fortælle ham hvordan livet er når man bliver 18, og flytter hjemmefra på et tidspunkt...  :club:

Hvis ikke det er forfærdeligt, så ved jeg ikke hvad det er... Penge betaler trods alt vores mad, og husly. Kort sagt vi leve for dem, men det skal jeg helt sikkert ikke belære dig om  :blink:
Det er blot en af de ting jeg syntes er helt hen i vejret
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Damage

• Gæst
« Svar #12 Dato: Februar 12, 2008, 07:22:09 pm »
17 år og den første mc skal være en ZX10R...han er et mønster eksempel på at statistikken om unge mellem 18-21 år laver totalt mange skader
og han er også et mønster eksempå på hvorfor reglen med de 34 hk er kommet. Jeg synes det er en god regel, vi mangler bare at den også gælder
for biler (selvfølgelig ikke med 34 hk, men noget tilsvarende).
Med hans erfaring skal man nok også lige tænke på at han også kan være til stor fare for ALLE ANDRE i trafikken.  :dead:

Jensen Danmark

• Plastikrocker
« Svar #13 Dato: Februar 12, 2008, 07:27:19 pm »

Forfærdeligt? Knægten har jo ikke noget forhold til penge?... Han regner med at låne 80% af pengene i banken. PT er har han regninger for 200kr pr md. skriver han.
Hvor langtid vil det ikke tage ham, at betale det beløb tilbage? Han starter som 17 årig med at sætte sig i gæld resten af hans liv... Der bør forældrene træde ind, og fortælle ham hvordan livet er når man bliver 18, og flytter hjemmefra på et tidspunkt...  :club:

Hvis ikke det er forfærdeligt, så ved jeg ikke hvad det er... Penge betaler trods alt vores mad, og husly. Kort sagt vi leve for dem, men det skal jeg helt sikkert ikke belære dig om  :blink:
Det er blot en af de ting jeg syntes er helt hen i vejret

Det har jo overhovedet ikke noget med sagen at gøre. Manden stiller et spørgsmål ang. forsikring. Hvordan mener du at du så er i din gode ret til at begynde at snage rundt i hans økonomi?
Noget helt andet er, at havde han nu været 19 eller 20 så havde den tråd aldrig udviklet sig på den måde. Jeg synes det er noget svineri som folk opfører sig i den tråd. Mere fordømmende mennesker skal man sgu lede længe efter.

GSX-R 750 K7 baneged

Jensen Danmark

• Plastikrocker
« Svar #14 Dato: Februar 12, 2008, 07:28:22 pm »
17 år og den første mc skal være en ZX10R...han er et mønster eksempel på at statistikken om unge mellem 18-21 år laver totalt mange skader
og han er også et mønster eksempå på hvorfor reglen med de 34 hk er kommet. Jeg synes det er en god regel, vi mangler bare at den også gælder
for biler (selvfølgelig ikke med 34 hk, men noget tilsvarende).
Med hans erfaring skal man nok også lige tænke på at han også kan være til stor fare for ALLE ANDRE i trafikken.  :dead:

Kan det da ikke være ligegyldigt om det er den ene eller den anden cykel han drosler ?
Hvorfor er det så farligt at køre på en zx10'r med 34hk?

GSX-R 750 K7 baneged