Forfatter Emne: Verdens dyreste autolakerer.  (Læst 4968 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jensen Danmark

• Plastikrocker
Verdens dyreste autolakerer.
« Dato: Februar 12, 2008, 11:06:09 pm »
Vil da lige dele denne her med jer:

Jeg ringer til JB autolak for at få en pris på lakering af nogle dele til sv'eren. Og det var så her jeg faldt af stolen.

Sædeskal: 1000,- (200 mere end en original i den rigtige farve)
Hele cyklen: 14-16.000,-  :lmao:

Jeg skal så ikke have malet noget derude...
“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”

GSX-R 750 K7 baneged

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Verdens dyreste autolakerer.
« Svar #1 Dato: Februar 12, 2008, 11:25:49 pm »
Vil da lige dele denne her med jer:

Jeg ringer til JB autolak for at få en pris på lakering af nogle dele til sv'eren. Og det var så her jeg faldt af stolen.

Sædeskal: 1000,- (200 mere end en original i den rigtige farve)
Hele cyklen: 14-16.000,-  :lmao:

Jeg skal så ikke have malet noget derude...

Det lader også til at han er dygtig og grundig..

Jensen Danmark

• Plastikrocker
« Svar #2 Dato: Februar 12, 2008, 11:31:57 pm »
Ja og jeg vil også gerne betale for en ordenlig vare, men det der synes jeg godt nok er i overkanten. Hvis det nu havde været med mange gange klarlak, og måske en lidt speciel lakering så kunne jeg forstå det.
“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”

GSX-R 750 K7 baneged

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #3 Dato: Februar 13, 2008, 01:59:56 am »
Det var godt nok dyrt!

Jeg har lige/er lige ved at få (skulle være færdige i morgen)  :lol: lakeret mine fælge hos Farum industri lakering
www.industrilak.com/
Det koster 800,- for begge fælge! Og han laver et super job! :thumbsup: Vi var oppe og hente simons i sidste uge... :whatever:

Nu er det jo i danske kroner, jeg ved ikke hvad det bliver i jyde dollars, men vel ikke i nærheden af den pris du nævner! :lol:
« Senest Redigeret: Februar 13, 2008, 02:02:00 am af roadpilot »
kilosvin med div udstyr...

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #4 Dato: Februar 13, 2008, 07:34:43 am »
Manger siger den slags priser når de er trætte af at folk de "shopper rundt" - fik selv en pris på 25.000 på omlakering af en bil - entusiasmen lyste ud af ham..

No offense - Men det er en meget god måde at skræmme drengerøve væk..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #5 Dato: Februar 13, 2008, 09:03:55 am »
Det var godt nok dyrt!

Jeg har lige/er lige ved at få (skulle være færdige i morgen)  :lol: lakeret mine fælge hos Farum industri lakering
www.industrilak.com/
Det koster 800,- for begge fælge! Og han laver et super job! :thumbsup: Vi var oppe og hente simons i sidste uge... :whatever:

Nu er det jo i danske kroner, jeg ved ikke hvad det bliver i jyde dollars, men vel ikke i nærheden af den pris du nævner! :lol:

Billeder billeder!!!! Jeg har selv overvejet de sorte fælge og carbon forskærm... Har allerede huggeren...
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Simon

• Plastikrocker
  • Det er livet at køre
« Svar #6 Dato: Februar 13, 2008, 11:33:07 am »
Det var godt nok dyrt!

www.industrilak.com/

Billeder billeder!!!! Jeg har selv overvejet de sorte fælge og carbon forskærm... Har allerede huggeren...

der kommer billeder ,skal lige ha taget dem  (har stafering på tank og siden da de var risede  :whatever: penge at spare) det er dyrt at gå til maleren ,matrialerne er også blevet dyre ,miliøafgifter (er udlært automaler men stopede sidste år Kisser ville ikke ha det mer) så blev det auto/mc mekanik ikke så giftigt
V strom 1000  år 2007    powercomander,mivpotter,plus en masse andet gejl

Simon

• Plastikrocker
  • Det er livet at køre
« Svar #7 Dato: Februar 13, 2008, 07:53:54 pm »
Jeg tager et billede af simons her i aften, da jeg tilfældigvis har kameraet med! Så kan jeg ligge det ind senere i aften læs:midnat da jeg skal i biffen! Mine egne kan først blive hentet fredag!
men de skal nok også få et billede når de engang er monteret!
V strom 1000  år 2007    powercomander,mivpotter,plus en masse andet gejl

Per F

• Plastikrocker
  • Blå SV650S K2
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11683
« Svar #8 Dato: Februar 13, 2008, 09:15:49 pm »
Nu ved jeg godt at det er helt i den anden ende af prisskalaen - men hvor kan man få fat i en god SV spraymaling, uden at skulle bestille den i Langtbortistan ( i udlandet på nettet) 

M.v.h.
Per

M.v.h. Per F

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #9 Dato: Februar 14, 2008, 01:55:38 pm »
Er der ikke lagt en grænse ind hvor store billederne må være for at det ikke skal tage helt overhånd? Det mener jeg. Prøv at komprimoer billedet til 1200X800 så kommer det helt sikkert på.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

roadpilot

• Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Februar 14, 2008, 09:49:34 pm »
prøver igen med lidt mindre billeder

roadpilot

• Sandt SVin
« Svar #11 Dato: Februar 14, 2008, 09:52:53 pm »
Og endnu et i fuld figur! Der er stadig Simons cykel da mine fælge ikke bliver hentet før mandag, men så skal de nok også komme på!

-men læg mærke til den pæne sølvfarvet Sv som står bagved med hvid baglygte.... :innocent:
« Senest Redigeret: Februar 14, 2008, 09:57:12 pm af roadpilot »

roadpilot

• Sandt SVin
« Svar #12 Dato: Februar 21, 2008, 08:28:55 pm »
Jubii jubii, så har jeg hentet mine fælge, de er bare helt vildt flotte! De var stadig varme da jeg hentede dem, de var taget ud af ovnen en halv time før! Så det var ligesom at hente frisk mogenbrød fra bageren..

Nu skal de lige monteres, og evt have rimstripes på, det sidste har jeg ikke helt besluttet mig for endnu billeder kommer når det hele er færdigt!
-Nej altså kunne ikke vente til det hele er færdigt her er et af morgenbrødet lige hjemtaget, og et monteret på!
« Senest Redigeret: Februar 22, 2008, 01:11:37 am af roadpilot »