Forfatter Emne: Overvejelser om gsx r600  (Læst 7887 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

El Bola

  • Gæst
Overvejelser om gsx r600
« Dato: Februar 13, 2008, 09:52:57 pm »
hej......

overvejer at købe en gsx r600 den er superfed

vil lige høre om nogen kender noget til den og om de er tilfredse med den og hvad forskellen på 2007 og 2008 modellen er udover farve og udstødning, samt hvad forskellen på den og gsx r750 er

sidst men ikke mindst hvad forskellen på en sv 1000 s og gsxr er
« Senest Redigeret: Februar 13, 2008, 10:39:28 pm af El Bola »

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Overvejelser om gsx r600
« Svar #1 Dato: Februar 13, 2008, 11:10:29 pm »


sidst men ikke mindst hvad forskellen på en sv 1000 s og gsxr er

2 cylindre  :whatever: + lidt bundtræk, eller mangel på samme  :afro:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

bumblebee

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 58
  • I Do It With Twins
Re: Overvejelser om gsx r600
« Svar #2 Dato: Februar 14, 2008, 12:44:02 am »
købe en gsx 750r der er ikke den stor forskel på 07 og 08

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Overvejelser om gsx r600
« Svar #3 Dato: Februar 14, 2008, 07:40:21 am »
På 08 kan du vælge mellem 3 forskellige maps, som på 07 1000'eren  :D

600 har 125 hypper, 750'eren har 150. Ellers er de ens (ikke farverne)

SV1000 er en touring i forhold til GSXR serien :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Overvejelser om gsx r600
« Svar #4 Dato: Februar 14, 2008, 08:49:50 am »
Der er faktisk en del forskelle på 07 og 08 modellerne..
http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/moto/supersport/gsx-r600/feature.html
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Overvejelser om gsx r600
« Svar #5 Dato: Februar 14, 2008, 12:47:39 pm »
Hvor mange motorcykler skal du have knægt. Du ender med at have skiftet cykel 3 gange inden der er gået ét år. Lad os tage ned at prøve der gsxxier når Enghave holder åbenthus så kan vi selv afgøre forskellen. Kommer du forresten med til Åbenthus hos Aagesen d. 15 marts?

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

El Bola

  • Gæst
Re: Overvejelser om gsx r600
« Svar #6 Dato: Februar 14, 2008, 01:53:35 pm »
hold nu kæft ole

sådan er det når man dummer sig for første gang og bliver prakket på noget lort anden gang.

nej.......... forhører mig bare vil bare gerne vide hvordan gsx r600 er

ja jeg er frisk den 15 marts

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Overvejelser om gsx r600
« Svar #7 Dato: Februar 14, 2008, 02:20:02 pm »
Så så ro på  :mrgreen:

Det kunne være sjovt hvis du fik en gsxxier, men har du undersøgt mulighederne for forsikring?
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

El Bola

  • Gæst
Re: Overvejelser om gsx r600
« Svar #8 Dato: Februar 14, 2008, 04:06:56 pm »
ja 15000 hos tryg

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Overvejelser om gsx r600
« Svar #9 Dato: Februar 14, 2008, 05:39:18 pm »
ja 15000 hos tryg

Puha mange penge, men jeg havde faktiskt troet det var værre, men du er jo også en gammel dreng. :club:
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

El Bola

  • Gæst
Re: Overvejelser om gsx r600
« Svar #10 Dato: Februar 14, 2008, 06:03:48 pm »
det ik så slemt igen syntes jeg...halvdyrt

men den falder jo også en lille smule når jeg bliver 30

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Overvejelser om gsx r600
« Svar #11 Dato: Februar 14, 2008, 07:38:58 pm »
hej, 15k er da temmelig mange penge,  :|, har talt med Enghave som siger at det kommer til at føles meget sløvt hvis du går fra sv 1000 til gsx 600 eller 750.( har aldrig prøvet nogen af dem men momentet er lavere på gsxerne så noget må der være om det.
har du undersøgt flere selskaber, problemet med R maskiner er tit forsikring.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Overvejelser om gsx r600
« Svar #12 Dato: Februar 14, 2008, 08:04:30 pm »
hej, 15k er da temmelig mange penge,  :|, har talt med Enghave som siger at det kommer til at føles meget sløvt hvis du går fra sv 1000 til gsx 600 eller 750.( har aldrig prøvet nogen af dem men momentet er lavere på gsxerne så noget må der være om det.
har du undersøgt flere selskaber, problemet med R maskiner er tit forsikring.

Ja, de mangler moment i bunden. Men når der er kog på kedlen så bliver der ædt SVin  :D
At så kogepunktet ligger en anelse højt  :D Jeg ville ihvertfald gerne ha en 750'er  :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

El Bola

  • Gæst
Re: Overvejelser om gsx r600
« Svar #13 Dato: Februar 14, 2008, 08:36:59 pm »
ja seføli er 15000 mange penge men da det er en sportsmaskine syntes jeg det er relativt godt sluppet

hvis du trods alt kigger på forsikringen på en yamaha r6 s så ligger den på 30000
« Senest Redigeret: Februar 14, 2008, 09:28:04 pm af El Bola »

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Overvejelser om gsx r600
« Svar #14 Dato: Februar 14, 2008, 09:52:13 pm »
Ja, de mangler moment i bunden. Men når der er kog på kedlen så bliver der ædt SVin  :D
At så kogepunktet ligger en anelse højt  :D Jeg ville ihvertfald gerne ha en 750'er  :D
Jeg vil sige at min GSXR750 ´98 ville jeg ikke have som gadecykel, for der sker intet under 8000 omdr/min i forhold til sv´eren som trækker massivt fra 2000 omdr/min, men som Olfert skriver så er den syg når den runder 8000 omdr/min og der kan sv´eren aldrig være med.

Derfor er det for mig klart V2/1000ccm R4 til landevejen, og 600 - 1000 ccm R4 til bane.
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing