Jeg er meget tilfreds. Både med styreegenskaber og motorkraft.
Jeg synes den har rigelig kræfter, men det kræver man kører "rigtigt", dvs. sørger for at have rigeligt med omdrejninger når du vil accelerer hurtigt.
Så man skal huske at geare ned når man går fra "cruise" til "overhaling"

og det er det man slipper for i mere eller mindre grad på 750/1000'ere fordi de har flere kræfter i de lavere omdrejninger.
Jeg synes den er sjov og manglen på kræfter i de lave omdrejninger udfordrer mig til at køre "korrekt" når det skal gå stærkt.
Men hvis du alligevel er varm på Gixxeren, så undersøg hvor meget dyrere 750'eren vil være dig i indkøb og forsikring.
Jeg overvejede den selv, men fik så et (på det tidspunkt) godt tilbud på den gixxer 600 jeg har i dag.
Jeg nåede ikke at undersøge prisforskellen i forsikring for hhv. 600 og 750.
Som nævnt tidligere betaler jeg ca. 15.000 hos Tryg for fuld kasko (uden vinterforsikring).
Jeg kan ikke få det billigere fordi jeg havde en skade sidste år.
Til sammenligning gav jeg ca. 5400 for SV650'eren.