Tjah.. Facebook er fint med mig.. Forum er jo stadig forum og forum vil fortsætte med at være forum
Om folk vil dele personlige oplysninger, sexfantasier, vise at de er venner med gud og hver mand det er op til dem selv..
Tja, jeg har det sq egentlig også fint med at forum holdes på et hvist niveau. Det er lidt svært at komme udenom at FaceBook måske ikke er super seriøst.
Dog kan man som jeg har gjort i min footer sætte et link ind til sin offentlige FaceBook profil (hvis man har en). Altså som et supplement til forum (hvis man føler for at flashe sig selv).
Jannik >> Du kan alligevel ikke lade være med at komme til Tirsdags-tur og hilse på folk... Der er ikke nogen grund til at du får en profil på FaceBook når du altid er der!

Bortset fra det - så har jeg sq fundet en del gamle legekammerater og bekendskaber derinde på FB. Det er nu en gang alligevel et sjovt sted. Man skal bare passe på at det ikke bliver en for stor tidsrøver.... Host host... MOOLEX!!!!
Apropos meet-and-greet - var der ikke noget med at Jesper J. og HM sagde noget med grill og nyt hus i samme sætning en gang? Jeg har ikke været oppe i dronningmølle og se det endnu. Kunne være sindssygt huggeligt at arrangere noget tur/grill/strand en da når det er blevet varmere!