Forfatter Emne: Slut med at kede sig på kontoret..  (Læst 4594 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Slut med at kede sig på kontoret..
« Svar #15 Dato: Februar 15, 2008, 04:49:53 pm »
Min far er med i sådan en klub hvor de leger med den slags gadgets. Kan huske for 2 år siden, da jeg var med ude til åbent hus i deres klub. For satan da det er nogle store flyvere mange af dem har og så kan de lave tricks og alt muligt. Det var faktisk flot at se, selvom RC slet ikke er mig. Min far kører dog kun med RC biler. Han siger at det skulle være ret svært at styre flyverne. Men hvis du får blod på tanden Snuske, og en masse penge i lommen, så kan du jo shoppe her:

http://www.morfars.dk/rc/index.php
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #16 Dato: Februar 16, 2008, 10:24:34 am »
http://www.youtube.com/watch?v=K6qHDT_k0ic

Pas nu på med de der fjernstyrede flyvere....her er en der går grædende hjem :lmao:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Lord Fungus

• Plastikrocker
  • If you run, you only die tired
« Svar #17 Dato: Februar 16, 2008, 10:48:21 am »
For dælen et surt show det har nok kostet et par vintre at bygge den

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #18 Dato: Februar 16, 2008, 11:33:11 pm »

Pas nu på med de der fjernstyrede flyvere....her er en der går grædende hjem :lmao:

av av av .. den gør ondt i pengepungen den der..  man har et seriøst RC fly, når det bryder i brand når man styrter  :D

den lille helikopter kan sgu tage nogle prygl, den kan smadre ind i dørkarme, lamper, vægge og meget mere, man skal bare lige samle den op., og så er det ellers på den igen  :D

Nick

• Sandt SVin
« Svar #19 Dato: Februar 17, 2008, 12:56:46 am »
Jeg har selv 2 rc fly på samvittigheden... det ene kunne repares.. det andet blev sendt til de evige jagt marker efter 10 sekunders jomfru flyvning  :mrgreen: :club: :brok:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #20 Dato: Februar 18, 2008, 09:11:27 am »
Sådant een må jeg ha!
Og så kan den give luft på de varme dage der kommer masser af til sommer!!!!!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #21 Dato: Februar 18, 2008, 06:48:36 pm »

av av av .. den gør ondt i pengepungen den der..  man har et seriøst RC fly, når det bryder i brand når man styrter  :D

den lille helikopter kan sgu tage nogle prygl, den kan smadre ind i dørkarme, lamper, vægge og meget mere, man skal bare lige samle den op., og så er det ellers på den igen  :D

På den anden side...fro en rigtig entusiast, er det vel byggeriet det handler om.....og nu får han jo lov at bygge den igen  :innocent:

Tulle

• Roadracer
« Svar #22 Dato: Februar 18, 2008, 07:46:35 pm »

Jahhh, og Tulle´s pande kan den også holde til  :loser:
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #23 Dato: Februar 18, 2008, 08:09:08 pm »
Havde dette stykke legetøj for en del år siden... efter et crash, der var forudsaget af maskinen selv - lang historie - mistede jeg dog interessen.  :innocent:

At starte den op via fjerstyring med kobling og det hele, var det absolut fedeste! Den lød næsten som the real deal!  8)
« Senest Redigeret: Februar 18, 2008, 08:13:30 pm af Kondi »
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #24 Dato: Februar 18, 2008, 10:09:48 pm »
Forudsaget af maskinen selv????? der er længe til 1.marts, så kom endelig med en lang historie.....den bliver go :afro:

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #25 Dato: Februar 18, 2008, 10:16:25 pm »
En servostang til det ene af rotorbladene hoppede ud af ledet, mens maskinen hovérede, med det resultatet at bladet vippede ned. Behøver jeg at fortælle hvor meget skade de forvoldte? :) Nåhja, som noget af det første fik den slået cockpittet i stykker og revet ledningen over fra batteriet til modtageren, så jeg akkurat ikke nåede at slå koblingen fra. Så stod den ellers der og slog sig selv ligeså stille men effektivt i smadder... hulk.
Blev nødt til at løfte den op, mens rotoren stadig kørte, for at rive brændstofsslangen af. Fik vist et slag eller tre over armen.
Kostede små 3000,- at bygge op igen.

:thumbsdown:
« Senest Redigeret: Februar 18, 2008, 10:19:10 pm af Kondi »
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #26 Dato: Februar 19, 2008, 12:28:31 pm »
hmmm sur r.., det er nok derfor forsvaret holder deres på jorden.....tøsedrenge :lmao: