Forfatter Emne: mon der kommer sne i marts...  (Læst 2933 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
mon der kommer sne i marts...
« Dato: Februar 20, 2008, 10:49:38 am »
sidder og tænker over om jeg skulle hente bike her først i marst eller vente lidt og se vejret an

det ville være trist hvis den skulle stå helt alene nede på vejen dækket af sne...  :|
sidst i marts var det blandet mellem lidt sne og solskin - men de saltede som gale...

hvad tro i andre?
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Bo

• Sandt SVin
  • DFM
Re: mon der kommer sne i marts...
« Svar #1 Dato: Februar 20, 2008, 10:50:35 am »
Jeg er nok tilpas meget kylling til at jeg først henter min i midten af marts... Vil gerne lige se vejret an inden det går løs...

/bo
MC-løs :-/

Lasse1982

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Februar 20, 2008, 11:16:44 am »
Håber ikke der kommer sne. Men venter lige og ser hvordan vejret ser ud omkring den første.
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

Martin H

• Roadracer
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
« Svar #3 Dato: Februar 20, 2008, 11:52:09 am »
Min kommer ud hvis der ikke er saltet omkring d. 1. marts og skulle der komme sne eller salt så ryger den da bare ind i gangen/stuen igen.  :mrgreen:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Februar 20, 2008, 11:53:36 am »
Jeg tror sku vinteren er forbi  :D :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

bumblebee

• Søndagskører
  • **
  • I Do It With Twins
« Svar #5 Dato: Februar 20, 2008, 12:01:00 pm »
min kommer ud den 1 marts og vis der så kommer sne så kommer den hjem til de gammel igen men skal da til bakken på hin

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Februar 20, 2008, 12:34:24 pm »
Min kommer ud når den er synet og har fået nummerplade på.. Gad vide om synsmanden vil ha' der skal være en bremsepedal bagtil? :-P (Så må jeg jo bare sætte den gustne originaludstødning på, så bremsepedalen kan være der.. :) )
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

palle SV1000N K6

• Søndagskører
  • **
« Svar #7 Dato: Februar 20, 2008, 12:46:54 pm »
Vinteren er slut
GSX1400, K7

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #8 Dato: Februar 20, 2008, 01:25:26 pm »
Ja, mere global opvarming, så vinteren kan blive noget kortere :P
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #9 Dato: Februar 20, 2008, 01:30:19 pm »

det er bare ikke så godt at havene stiger.. så blir der mindre landjord at køre på

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #10 Dato: Februar 20, 2008, 01:53:27 pm »

det er bare ikke så godt at havene stiger.. så blir der mindre landjord at køre på
Det er kun steder som Holland der først bliver ramt. I DK kører vi jo heller ikke ud på stranden... eller gør vi?!
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #11 Dato: Februar 20, 2008, 02:00:46 pm »
Er så heldig, at den ikke skal hentes eller tages frem på anden måde! Skal bare åbne porten i klubben, og så er det ud og køre. På den anden side er jeg så uheldig at jeg nok ikke bliver færdig til at den første alligevel, har været lidt uheldig med leveringen af mine dele...

-Jeg har dog monteret plov hen over vinteren, så det kan måske hjælpe lidt hvis der er sne :lmao:
kilosvin med div udstyr...

Rask

• Sandt SVin
« Svar #12 Dato: Februar 20, 2008, 07:23:55 pm »

Det er kun steder som Holland der først bliver ramt. I DK kører vi jo heller ikke ud på stranden... eller gør vi?!

Ja sgu... Hele vejen op langs vestkysten (Jylland) kører vi på stranden. Turen fra fx Blokhus til Løkken en sommer dag = masser af tøser - og gerne med en kold bajer i hånden - lidt som Paris Dakar  :mrgreen: Og sand på kæden  :?

Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #13 Dato: Februar 20, 2008, 07:42:48 pm »

Ja sgu... Hele vejen op langs vestkysten (Jylland) kører vi på stranden. Turen fra fx Blokhus til Løkken en sommer dag = masser af tøser - og gerne med en kold bajer i hånden - lidt som Paris Dakar  :mrgreen: Og sand på kæden  :?

Blokhus til Løkken tænkte lige SHIIITTT en tur så måtte lige på Krak engang.......og var det ikke mere end ca 20Km......noget længere tur da jeg forvekslede Blokhus med Blåvands Huk, pænt sandet kæde efter DEN tur !!!!!!!!!!!!!!

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #14 Dato: Februar 20, 2008, 07:46:48 pm »

Blokhus til Løkken tænkte lige SHIIITTT en tur så måtte lige på Krak engang.......og var det ikke mere end ca 20Km......noget længere tur da jeg forvekslede Blokhus med Blåvands Huk, pænt sandet kæde efter DEN tur !!!!!!!!!!!!!!

SørenG

:lol:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator