Forfatter Emne: Står din mc i skur eller fremme?  (Læst 8935 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Står din mc i skur eller fremme?
« Svar #30 Dato: Februar 21, 2008, 06:35:13 pm »
Min står i aflåst parkeringskælder i Valby... Der er plads til en til hvis du bor i nærheden... Du kan smide mig en mail på jnk@softscan.dk

Super sødt af dig JesperK, men bor helt nede i Nææææstved.. Tror jeg skal ringe til min vicevært dag ud og dag ind og chikanere ham med hvornår jeg kan få en plads i den kælder der er til mc/knallerter men som er booket op til tagrenden...  så bliver han måske træt af mig og låner mig sin egen garage..  thi hi...

AHEP

• Roadracer
« Svar #31 Dato: Februar 21, 2008, 10:19:20 pm »
Min står altid i en aflåst garage...
X2
Anders
Suzuki GS500E 96

Lord Fungus

• Plastikrocker
  • If you run, you only die tired
« Svar #32 Dato: Februar 21, 2008, 11:25:39 pm »
Står i garage om vinteren og skur om sommeren :thumbsup:

Henning_F

• Roadracer
« Svar #33 Dato: Februar 21, 2008, 11:44:30 pm »
Pt. i stuen, men ellers i min carport. Jeg bor et fredeligt villakvarter hvor folk er meget flinke til ikke at stjæle hinandens ting.  :mrgreen:

Faktisk er der en del med motorcykler i mit vænge. Det giver en dejlig miks af lyde om sommeren, alt fra højtklingende R6'ere til dybe Harley toner.  :afro:
SV650N ABS K8

JesperK

• Plastikrocker
  • God believes in me. Not the other way around!
    • Jesper K
« Svar #34 Dato: Februar 22, 2008, 08:52:29 am »
Min står i aflåst parkeringskælder i Valby... Der er plads til en til hvis du bor i nærheden... Du kan smide mig en mail på jnk@softscan.dk

Super sødt af dig JesperK, men bor helt nede i Nææææstved.. Tror jeg skal ringe til min vicevært dag ud og dag ind og chikanere ham med hvornår jeg kan få en plads i den kælder der er til mc/knallerter men som er booket op til tagrenden...  så bliver han måske træt af mig og låner mig sin egen garage..  thi hi...

Ja der er sgu en anelse vej for at se sin kære fra Næstved  :D. Valby er nok ikke lige stedet.
Jeg var så heldig, at viceværten i den bygning hvor mit SVin står, lige havde solgt sin MC pga. at der var barn på vej. Han var mere end klar på at smide folk ud af garagen for at jeg ku' komme ind :). Mere heldig kan man sgu ikke være...
SV 650 AK7 - Best way to travel