Forfatter Emne: SV1000 roses i BIKE 3/2008  (Læst 5488 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

bdamkjaer

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 312
SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Dato: Februar 20, 2008, 06:34:10 pm »
Hej

Har lige fået det nye nummer af Bike i hånden, der er på side 70 en brugt test af SV1000S. Der er kun roser!!! :mrgreen:
« Senest Redigeret: Februar 21, 2008, 10:37:54 am af bdamkjaer »
SV1000S K6 Blå, Pluig DB, Suzuki Touren Lenker, Scottolier, Hyper Pro Kit + det løse...

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Svar #1 Dato: Februar 20, 2008, 06:38:10 pm »
Mærkeligt - for det er jo i virkeligheden en sand lortecykel...  :blink:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Svar #2 Dato: Februar 20, 2008, 06:57:57 pm »
Hmmm... da ikke rent lort! så vidt jeg ved er det da kun S'et er er den store fejl ved den cykel :innocent:
kilosvin med div udstyr...

norton

  • Gæst
Re: SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Svar #3 Dato: Februar 20, 2008, 07:06:25 pm »
Jeg kunne godt tænke mig at læse det indslag. Er det muligt at du kan skanne den side det står på og lægge den her ind. Mvh Norton :)

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Svar #4 Dato: Februar 20, 2008, 07:13:09 pm »
Køb magasinet - der er masser af andre spændende artikler! Siger jeg, som ikke har modtaget mit endnu!! rrrrr  :club:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Svar #5 Dato: Februar 20, 2008, 10:20:48 pm »
de skriver den har slipper-kobling - ka det passe  :huh:
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Svar #6 Dato: Februar 20, 2008, 10:41:11 pm »
de skriver den har slipper-kobling - ka det passe  :huh:
Den studsede jeg også lidt over :? Han må være stiv eller noget.......  :mrgreen:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Svar #7 Dato: Februar 20, 2008, 10:52:12 pm »
de skriver den har slipper-kobling - ka det passe  :huh:

der er noget "back torque limiter" på koblingen, har været omdiskuteret før her på forum.. fuldblods slipper kobling var det ikke..

prøv at søg, det må være til at finde

Kilosfau

  • Gæst
Re: SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Svar #8 Dato: Februar 20, 2008, 10:52:54 pm »
de skriver den har slipper-kobling - ka det passe  :huh:

Den har ikke en rigtig slipper kobling, den har en kobling som vha vacum fra motoren slipper lidt når der motorbremses kraftigt... Det tager lige toppen af muligheden for at skride ud pga forkert gear eller lign.

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Svar #9 Dato: Februar 21, 2008, 10:18:35 am »
de skriver den har slipper-kobling - ka det passe  :huh:
har blokeret baghjulet nok gange til at være sikker på den ikke har... stadig nybegynder...  :mrgreen:

det er det nyeste blad ik? skal lige forbi kiosken på vej hjem
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Svar #10 Dato: Februar 21, 2008, 10:55:50 am »
Jeg ved ikke hvad den har, men jeg elsker at smide koblingen lidt hårdt ved nedgearing for det giver sådan en dejlig prutte lyd i mine dobbelte Akrapovic. Jeg ved godt brugsanvisninger siger det er fyfy, men lyden uha den kan jeg altså godt lide. Jeg har ikke lige bemærket så mit hjul blokerede, så lidt virker vacum systemet da, perfekt kompromis.  :hand:
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Michael N

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 162
  • GSXr1300K8 Hayabusa
Re: SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Svar #11 Dato: Februar 21, 2008, 02:40:54 pm »
Jeg mener kun det er K7 der har "slipper" kobling, men som der har været skrevet så er det ikke en ægte slipper kopling

Hayabusa Sort / Orange

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Svar #12 Dato: Februar 21, 2008, 02:47:52 pm »
TAK FOR PDF!!!!  :thumbsup:
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Kilosfau

  • Gæst
Re: SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Svar #13 Dato: Februar 21, 2008, 04:24:11 pm »
Jeg mener kun det er K7 der har "slipper" kobling, men som der har været skrevet så er det ikke en ægte slipper kopling

Alle SV1000, uanset årgang, har back torgue limiter system...

Hvad angår SV650 så ved jeg det ikke.

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: SV1000 roses i BIKE 3/2008
« Svar #14 Dato: Februar 21, 2008, 04:52:16 pm »
Personligt vil jeg gerne lige indskyde at i bare skal skifte til fuldsyntetisk olie så får den helt automatisk sådant en slags semislipperkobling, både ved acceleration og ved nedbremsning!
Det har samtidig den kæmpe fordel at man ikke så let får bøder da det ikke er til at drive svinet over 80 90 kmt! selvom den spinner løs med 11.000 rpm i 6 gear!
Det er jo også sjovt at lære at skille og udskifte sin kobling ad bagefter!
Rigtig god fornøjelse med projektet!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!