Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
TUUUUSIND TILLYKKE!!!!Så vidt jeg ved er du den første ejer af en Pearl White herinde Hvis du bor i Københavnsområdet så glæder jeg mig i hvert fald til at se dig og den til tirsdags-træf! Endnu en gang - tillykke og RIGTIGT velkommen til
Citat fra: skurkenfradallas efter Februar 24, 2008, 09:09:32 amTUUUUSIND TILLYKKE!!!!Så vidt jeg ved er du den første ejer af en Pearl White herinde Hvis du bor i Københavnsområdet så glæder jeg mig i hvert fald til at se dig og den til tirsdags-træf! Endnu en gang - tillykke og RIGTIGT velkommen til Mange tak.Jeg kommer fra Odense, så det er ik sikkert du kommer til at se mig lige med det samme hehe
Mange tak.Jeg kommer fra Odense, så det er ik sikkert du kommer til at se mig lige med det samme hehe
Citat fra: Ejlemos efter Februar 24, 2008, 12:34:34 pmMange tak.Jeg kommer fra Odense, så det er ik sikkert du kommer til at se mig lige med det samme hehe Heh, jeg kommer også fra Odense (Sdr. Boulevard). Du må liiiige svingen indenom til en pils, dækspark og en motorcykelsnak
Tillykke med den. Så den hvide inde hos Enghave og den er rigtig P.I.M.P., ikke bare almindelige hvid men perlemor med en dybde i lakken. Bryder mig nu ikke om det røde sæde men det er min smag og sorte sæder findes jo.SørenG