Forfatter Emne: Go' service... Tilbehør m.v.  (Læst 1618 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

JesperK

• Plastikrocker
  • God believes in me. Not the other way around!
    • Jesper K
Go' service... Tilbehør m.v.
« Dato: Februar 28, 2008, 02:15:13 pm »
Hey,

ville egentlig bare fortælle om en go' oplevelse jeg har haft med en leverandør af Rizoma spejle. Og her skal det gøres klart, at jeg hverken arbejder for dem eller har fået penge for dette indlæg... :angel:

Jeg har bestilt et par Rizomaspejle hos bits4bikes, og blev ringet op dagen efter da disse desværre var i restordre. Bo, som jeg talte med, undskyldte for dette og sagde at han forventede levering inden 14 dage. (Efter d. 1 Marts!!!).

Han ringede dog et par dage efter, og sagde at han fik dem hjem d. 28/2 (idag), og at han ville køre forbi mit arbejde med dem, da jeg jo gerne sku' ha' dem til d. 1 Marts. Ydermere skulle der bruges et par dele for at sætte dem på mit SVin og disse havde jeg desværre ikke bestilt!! Bo ville dog glædeligt betale for dem, da han mente at det var hans fejl, og fordi der havde været lidt ventetid på spejlene.

Se det er sgu service. Gratis dele og personlig aflevering. Satme fint...

Det var blot en lille historie fra en glad mand  :D. Så jeg kan stærkt foreslå bits4bikes til dem som endnu ikke har hørt om dem, og som har samme "fascination" af Rizoma som undertegnede...

Go' dag til Jer alle... :respekt:
SV 650 AK7 - Best way to travel

Bo

• Sandt SVin
  • DFM
Re: Go' service... Tilbehør m.v.
« Svar #1 Dato: Februar 28, 2008, 03:12:13 pm »
Det er sq go' service!!!

/bo
MC-løs :-/

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Februar 28, 2008, 04:14:41 pm »
ja kanon service der... Tilbød han ikke engang at montere dem for dig?  :lmao:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

JesperK

• Plastikrocker
  • God believes in me. Not the other way around!
    • Jesper K
« Svar #3 Dato: Februar 28, 2008, 04:29:40 pm »
ja kanon service der... Tilbød han ikke engang at montere dem for dig?  :lmao:

det siger jeg til ham når han kommer forbi img. Så får han sgu nøglen til garagen!! Det er da det mindste han kan gøre  :|
SV 650 AK7 - Best way to travel