Forfatter Emne: Advarsel  (Læst 2652 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sturf

• Roadracer
Advarsel
« Dato: Marts 11, 2008, 09:35:52 pm »
blå sv650s k1

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Advarsel
« Svar #1 Dato: Marts 11, 2008, 09:45:52 pm »
Det er desværre ikke en nyhed  :?

Jeg mener jeg så det i en engelsk test, for et år eller to siden.

Det værste er at der stadig er mængder af låse af den type på markedet  :brok:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

LSJ

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Marts 11, 2008, 10:13:29 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2ck

så kæderne er ikke meget bedre!
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #3 Dato: Marts 11, 2008, 10:37:40 pm »
Det er sgu pinligt at man kan køber sådan noget skidt hos den lokale MC dealer. Et snørebånd med dobbelt knude sikre cyklen bedre. De kan ikke have opfunder den dybe tallerken dem der producerer sådan en lås. Jeg holder stadig på at den bedste sikring af motorcyklen er ved at bruge lidt forskellige låse, alarm og så sætte cyklen fast i noget. Så skal de i det mindste have fat på lidt forskelligt værktøj.  :undecided:
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

El Bola

• Gæst
« Svar #4 Dato: Marts 11, 2008, 11:39:53 pm »
det må jeg sgu sige

med det jeg lige har set så kan man sige at næsten intet er sikkert. men formålet med sådanne boltsakse er jo kun også men ting nemlig sådan noget som dette og det ved producenterne godt. der må åbenbart være mange penge i at fremstille sådan nogle boltsakse ellers tjener det til ingen formål. svineri efter min mening

men jeg holder stadig fast på mc buret  :mrgreen:

det kan seføli løftes væk men så skal man bare bolte det fast i jorden det ska nok hjælpe

« Senest Redigeret: Marts 11, 2008, 11:48:42 pm af El Bola »

teamupsidedown

• Roadracer
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
« Svar #5 Dato: Marts 12, 2008, 07:21:20 am »
det må jeg sgu sige

med det jeg lige har set så kan man sige at næsten intet er sikkert. men formålet med sådanne boltsakse er jo kun også men ting nemlig sådan noget som dette og det ved producenterne godt. der må åbenbart være mange penge i at fremstille sådan nogle boltsakse ellers tjener det til ingen formål. svineri efter min mening

det kan seføli løftes væk men så skal man bare bolte det fast i jorden det ska nok hjælpe

Du er da vist ikke håndværker :wink:, en boltsaks er faktisk værktøjet til at afkorte armeringsjern for beton og enhver jordbeton/struktør har haft såden en i hånden jævnligt.
At den så også er rigtig god til kæder og hængelåse er jo bare en ekstra gevinst for nogle :brok:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #6 Dato: Marts 12, 2008, 08:24:07 am »
Det eneste sådanne kæder er til, er at tøjre et par arrige hunde til cyklen.....det må da virke  :brok: :brok: :brok: :brok:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #7 Dato: Marts 12, 2008, 01:53:40 pm »
husk at se det positive, vi skal bare ha en boltsaks og hætten fra en tusch hvis nøglerne bliver væk så er vi kørende igen. :puke:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Marts 12, 2008, 02:52:21 pm »
det må jeg sgu sige

Låses døren på den ikke med en hængelås eller lignende   :mrgreen:
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

norton

• Gæst
« Svar #9 Dato: Marts 12, 2008, 03:32:47 pm »
Men mc-buret skal vel låses på en eller anden måde i bagenden og så har du et svagt led igen, med mindre du svejser den fast  :mrgreen: :mrgreen:

Rask

• Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Marts 12, 2008, 08:57:15 pm »
Men mc-buret skal vel låses på en eller anden måde i bagenden og så har du et svagt led igen, med mindre du svejser den fast  :mrgreen: :mrgreen:

Ha, ja godt set... Så er vi jo lige vidt  :rolleyes:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

sturf

• Roadracer
« Svar #11 Dato: Marts 16, 2008, 11:48:05 am »
husk at se det positive, vi skal bare ha en boltsaks og hætten fra en tusch hvis nøglerne bliver væk så er vi kørende igen. :puke:
  :lmao: :lmao: det kan du da godt have ret i
blå sv650s k1