Forfatter Emne: Danzig spottet på Jagtvej  (Læst 1605 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Danzig spottet på Jagtvej
« Dato: Marts 16, 2008, 02:17:05 am »
... imens jeg sad nede ved købmanden og ventede på 18'eren på vej over til garagen hvor SVinet holder  8)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Danzig

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
Re: Danzig spottet på Jagtvej
« Svar #1 Dato: Marts 16, 2008, 02:43:35 pm »
Yep, jeg hentede den fra service i går hos FA motor og skulle jo lige ud og ha den første tur op ad strandvejen.

Men nu har jeg lige opdaget at den drypper en del olie, når den har kørt lidt.
Kan ikke rigtig se hvor det kommer fra, men det er ikke nede ved bundproppen.
Synes ikke det er helt i orden af FA motor, at den drypper olie lige når den kommer fra service.
Mit bagdæk var også smurt ind i olie :x
De plejer ellers at gøre det ordentlig, men jeg kommer nok ikke ud at køre mere i dag selvom vejret er perfekt  :cry:

Jeg tror forresten også jeg så bagenden af dig i går aftes, da du var på vej tilbage,
med mindre der er flere kilosvin nede af Lorenzens gade.
I said wooho! (H. J. Simpson)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Danzig spottet på Jagtvej
« Svar #2 Dato: Marts 16, 2008, 04:47:04 pm »
Yep, jeg hentede den fra service i går hos FA motor og skulle jo lige ud og ha den første tur op ad strandvejen.

Men nu har jeg lige opdaget at den drypper en del olie, når den har kørt lidt.
Kan ikke rigtig se hvor det kommer fra, men det er ikke nede ved bundproppen.
Synes ikke det er helt i orden af FA motor, at den drypper olie lige når den kommer fra service.
Mit bagdæk var også smurt ind i olie :x
De plejer ellers at gøre det ordentlig, men jeg kommer nok ikke ud at køre mere i dag selvom vejret er perfekt  :cry:

Jeg tror forresten også jeg så bagenden af dig i går aftes, da du var på vej tilbage,
med mindre der er flere kilosvin nede af Lorenzens gade.

Nope, det er der ikke... Jeg var hjemme omkring en 18-19 stykker og så igen omkring kl. 21.30  :)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4