Først hyl og piv: Jeg vågnede ved 15-tiden(ja, det er jo påskeferie, og det blev sent i går), og så hvor lotet vejret var, så jeg snuede lidt mere. Da jeg så endeligt kommer ud på gaden, ser jeg at svinet står og fryser. Den har godt nok mc-garage på, men stadig.. Til min frygt ser jeg, at garagen er krøbet lidt op på den ene side, og jeg beslutter mig for at tage den ind i opgangen.. Det er godt nok forbudt, men hvis nogle brokker sig, vil jeg erklære force majeure. Jeg tager så garagen af, og ser at den, pga. fygning er helt stoppet ud med sne. Men jeg får ved hjælp af min nabo, flyttet dyret ind i opgangen. Og nu står den godt og lunt, så der er fred og ingen fare, med mindre nogle beboere skal lave ballade.. Og det tør de ikke, håber jeg!
Men nu til spørgsmålet. Jeg er bange for at tage skarpe sving hurtigt, fordi jeg ikke kan lide at lægge mig så langt ned.. Hvordan vænner jeg mig til det, og hvornår vil dyret stritte imod? Jeg er især bange for det, når der er grus eller jord på vejen, hvorfor jeg frygter at mc'en kan skride ud. Er det en begrundet frygt, eller er jeg bange for ingen ting? Hvordan lærer jeg at svinge lidt mere "raceragtigt" ? Er det bare noget med at presse sig selv mere og mere, eller vil det være vejen frem at tage et af de der kuser?