Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: pingo efter Marts 18, 2008, 06:12:23 pmJeg kommer fra lyngby.. Hvorfor det?Jeg vil gerne tage dig med ud og trille en dag til sommer, det har jeg gjort med nogle stykker herindefra da de var i samme situation som du står i, og de har da alle været glade for en dag med personlig coach på.
Jeg kommer fra lyngby.. Hvorfor det?
Citat fra: Jannik efter Marts 18, 2008, 11:27:35 pmCitat fra: pingo efter Marts 18, 2008, 06:12:23 pmJeg kommer fra lyngby.. Hvorfor det?Jeg vil gerne tage dig med ud og trille en dag til sommer, det har jeg gjort med nogle stykker herindefra da de var i samme situation som du står i, og de har da alle været glade for en dag med personlig coach på. Spørg selv dem med de nye øgenavne: Craaash, Styrt, Slider, Rendegraver, SkyHigh, Flip og Telefonpæl Det gaaaaaaaz Kør med andre - det dutter!! En coach som Jannik er alletiders. Han kan se hvad du laver galt og forsøge at rette op på det.
Citat fra: pingo efter Marts 18, 2008, 06:12:23 pmCitat fra: Jannik efter Marts 18, 2008, 04:22:07 pmHvor i landet kommer du fra?Jeg kommer fra lyngby.. Hvorfor det?Jeg vil gerne tage dig med ud og trille en dag til sommer, det har jeg gjort med nogle stykker herindefra da de var i samme situation som du står i, og de har da alle været glade for en dag med personlig coach på.
Citat fra: Jannik efter Marts 18, 2008, 04:22:07 pmHvor i landet kommer du fra?Jeg kommer fra lyngby.. Hvorfor det?
Hvor i landet kommer du fra?
Sagde du lige "fællestur" der?