Forfatter Emne: Nedtælling - 5 timer!!!!!  (Læst 3262 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LB

• Gæst
Nedtælling - 5 timer!!!!!
« Dato: Marts 19, 2008, 10:30:57 am »
Det er med lidt blandede følelser at jeg sidder og kigger ud af vinduet  :?

Idag skal grislingen (K8) hentes, men vejret har jo ikke helt artet sig som vi havde håbet - indtil videre er satsningen, at vejene bliver tørre, så vi kan få den hjem og placere den under en MC-garage og så må vi jo nok desværre lade den stå der resten af påsken...

Men til trods for helt forkert vejr, så kan jeg simpelthen ikke vente til at se den in real life!!

Kryds fingre for vejret resten af dagen - tak  8)

Lise

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
Re: Nedtælling - 5 timer!!!!!
« Svar #1 Dato: Marts 19, 2008, 10:46:56 am »
forstår det kribler.....held og lykke
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Hudson_W

• Gæst
« Svar #2 Dato: Marts 19, 2008, 10:54:11 am »
Jeg forstår det kribler. Til lykke med den  :D

Jeg ville dog nok overveje en ekstra gang om jeg ville køre den hjem på en gang saltede veje. Det er synd for cyklen. Sørg for at vaske og tørre den grundigt hvis du gør det.

LB

• Gæst
« Svar #3 Dato: Marts 19, 2008, 11:02:37 am »

Jeg ville dog nok overveje en ekstra gang om jeg ville køre den hjem på en gang saltede veje. Det er synd for cyklen. Sørg for at vaske og tørre den grundigt hvis du gør det.

Den bliver virkelig også vendt og drejet inde i hovedet, men tørre veje og salt er vel bedre end våde veje og salt.... Jeg ved godt det ikke er optimalt, men det er vel vandet der er katalysator for den kemiske reaktion der forårsager tæring.

Hudson_W

• Gæst
« Svar #4 Dato: Marts 19, 2008, 11:09:09 am »

Den bliver virkelig også vendt og drejet inde i hovedet, men tørre veje og salt er vel bedre end våde veje og salt.... Jeg ved godt det ikke er optimalt, men det er vel vandet der er katalysator for den kemiske reaktion der forårsager tæring.

Helt sikkert. Men tanken om at der ryger lidt saltkorn ind forskellige steder som så ligger og hygger sig til næste gang det bliver lidt fugtigt i vejret eller regner ...

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #5 Dato: Marts 19, 2008, 11:59:15 am »
Uha det er koldt idag. Jeg håber det er en kort tur og gemalen står klar med vandslangen og en lun garage når du kommer hjem.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

LB

• Gæst
« Svar #6 Dato: Marts 19, 2008, 12:40:02 pm »
Jeg bliver mere og mere i tvivl - jeg sgu ikke lige hvad jeg gør  :cry:

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #7 Dato: Marts 19, 2008, 12:54:29 pm »
hvis det er dig muligt ville jeg stærk overveje at vente en uges tid... det er sku grumt at hente cyklen hjem under disse vejforhold

Hudson_W

• Gæst
« Svar #8 Dato: Marts 19, 2008, 01:09:33 pm »
Da jeg købte min første mc hos forhandleren kørte jeg derfra i solskin. Jeg kørte en god lang tur og nød at jeg for første gang kørte på min egen kværn.

Jeg kan godt forstå det kribler i kroppen for at komme ud at køre, men hvis du alligevel bare skal køre den hjem med det samme og så vente på godt vejr, er det så ikke federe at den står hos forhandleren og venter på bedre vejr? Så kan du køre dig en lang, lækker tur når du endelig henter den. Det ser alligevel ikke ud til at blive kørevejr i påsken.

Bare mit indspark.  :)

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #9 Dato: Marts 19, 2008, 01:48:30 pm »
Jeg ville også vente lidt med at hente den... Det er bare ufatteligt dårligt føre i dag og det bliver det ved med at være resten af ugen ud!
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #10 Dato: Marts 19, 2008, 02:18:59 pm »
De sagde lige i radioen at der kommer natte frost de næste 6 nætter, det giver vist svaret. Vent og tag så Svinet ved ørerne om en uges tid når solen skinner. :thumbsup:
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Jacob

• Roadracer
« Svar #11 Dato: Marts 19, 2008, 02:39:32 pm »
Jeg ville også vente.... Og dog, det er jo også fedt at kunne gå ned og beundre og røre ved sin nye øjesten.  :hand:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

Bageren

• Roadracer
  • Gul SV650S 2002
« Svar #12 Dato: Marts 19, 2008, 03:40:50 pm »
Jeg ville hente den. Du har glædet dig til at hente og se den i rigtig lang tid, så du har heller ikke noget imod at vaske den af når den kommer hjem.

Det er koldt, men så dårligt vejr er det altså heller ikke. Og så er det dejligt at have sin 'baby' i nærheden.
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

Kenny

• Roadracer
« Svar #13 Dato: Marts 19, 2008, 04:07:40 pm »
skal den stå udenfor, ville jeg klart lade den være hos forhandleren, det salt er for surt, og du får ikke kørt en meter på den, held og lykke med den. :D

LKA63

• Søndagskører
  • **
« Svar #14 Dato: Marts 19, 2008, 04:32:35 pm »
Hent den dog og kør den evt. ind i stuen........ Så kan du også gå og se til den ind i mellem.. :D

SV1000SK3 - sølvgrå - Lazer High Mount - Power commander - Pipercross filter.