Forfatter Emne: Tip: PROBIKER RACING PRX-4 handske m. kængurulæder 19,95€  (Læst 7085 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Tip: PROBIKER RACING PRX-4 handske m. kængurulæder 19,95€
« Dato: Marts 23, 2008, 12:36:54 pm »
Har bestilt denne handske hos Louis. Er sat ned fra 79,95€ til 19,95€. Har godt nok nogle fede Held Racing handsker i blødt læder i forvejen som sidder fantastisk godt. Men har hørt at kænguruskind skulle være super blødt og smidigt. Og hva, man kan vel aldrig få handsker nok  :orkester:
« Senest Redigeret: Marts 24, 2008, 11:22:38 am af SV-spirit »
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Tip: PROBIKER RACING PRX-4 m. kængurolæder 19,95€
« Svar #1 Dato: Marts 23, 2008, 01:00:41 pm »
Det var godt nok billigt!

Her er et link til de dovne: http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=201187

Hygge
« Senest Redigeret: Marts 24, 2008, 12:31:48 pm af Mads »
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Re: Tip: PROBIKER RACING PRX-4 m. kængurulæder 19,95€
« Svar #2 Dato: Marts 23, 2008, 09:20:56 pm »
godt tip - hermed bestilt.

Jeg har det med "louise" som min kone havde det med babyudstyrsbutikken:

Småindkøb koster altid omkring 1000.- kr.  :lol:

Fik lige købt det vildeste morfar-udstyr (også til kun 19,95):


Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: Tip: PROBIKER RACING PRX-4 m. kængurulæder 19,95€
« Svar #3 Dato: Marts 23, 2008, 09:27:01 pm »
Ja sikkert rart med indlagt centralvarme. Husk at trække stikket inden du står af cyklen  :)
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

veldorm

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Er yamaha ikke et el orgel?  og Kawazaki er da nogle møggrimme sko som vi gik med i 80érne :-)

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

veldorm

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Er yamaha ikke et el orgel?  og Kawazaki er da nogle møggrimme sko som vi gik med i 80érne :-)

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Tip: PROBIKER RACING PRX-4 handske m. kængurulæder 19,95€
« Svar #7 Dato: Marts 25, 2008, 04:49:26 pm »
tak, har bestilt 2 par sorte, i medium :)

Ulvehaar

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 304
Re: Tip: PROBIKER RACING PRX-4 handske m. kængurulæder 19,95€
« Svar #8 Dato: Marts 25, 2008, 09:00:01 pm »
2 par?! Der er nok nogen der hamstrer  :brok: Jeg bestiller et par med det samme, super tip.
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Tip: PROBIKER RACING PRX-4 handske m. kængurulæder 19,95€
« Svar #9 Dato: Marts 25, 2008, 09:14:50 pm »
2 par?! Der er nok nogen der hamstrer  :brok: Jeg bestiller et par med det samme, super tip.

ja så kan damen få et par med på vejen :=) hun klager over at hun fryser når hun sidder med.
vi har begge kun de her pt: http://aagesen.dk/index.asp?show=4-1&category=Handsker&id=168
og det går lidt før jeg får råd til disse: http://aagesen.dk/index.asp?show=4-1&category=Handsker&id=259

så ja jeg hamstrer :)

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Tip: PROBIKER RACING PRX-4 handske m. kængurulæder 19,95€
« Svar #10 Dato: April 03, 2008, 12:49:44 pm »
så er handskerne kommet hjem :)

Irriterende nok har de kun sendt mig ét par, selvom jeg bestilte to. På min ordrebekræftelse står der at jeg har bestilt 2 par, men på regningen står der et par, og det er hvad jeg har fået. Er så ej heller blevet bonnet for 2 par, ellers var jeg godt nok flejnet!

Handskerne er super lækre, med lækker blød pasform og et fedt design. Har dem i medium, med i sort.
Alt i alt har handskerne stået mig i 200kr incl forsendelse :)

Desværre er de en smule for "lange" til mine fingre  :oops: så kunne godt være villig til at sælge dem videre, skulle der sidde end derude som ikke nåede at bestille hjem. (kan se at de er udsolgt i M og L)
Vil dog ikke tabe noget på dem, men behøver heller ik at tjene noget.

Forbeholder mig retten at ombestemme mig og beholde handskerne, det kunne jo være at mine fingre blev længere  :lol:

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: Tip: PROBIKER RACING PRX-4 handske m. kængurulæder 19,95€
« Svar #11 Dato: April 03, 2008, 01:13:09 pm »
Har oxo modtaget mine i large. De er virkelig fine til prisen og sidder rigtig godt. Så glæder mig til at komme ud i foråret og få dem prøvet af + de naturligvis skal med på min tur til Dolomitterne  :thumbsup: :)
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

bdamkjaer

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 312
Re: Tip: PROBIKER RACING PRX-4 handske m. kængurulæder 19,95€
« Svar #12 Dato: April 03, 2008, 09:20:01 pm »
Har oxo modtaget mine i large. De er virkelig fine til prisen og sidder rigtig godt. Så glæder mig til at komme ud i foråret og få dem prøvet af + de naturligvis skal med på min tur til Dolomitterne   

Dolomitterne fortæl lidt om det?
SV1000S K6 Blå, Pluig DB, Suzuki Touren Lenker, Scottolier, Hyper Pro Kit + det løse...

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: Tip: PROBIKER RACING PRX-4 handske m. kængurulæder 19,95€
« Svar #13 Dato: April 04, 2008, 01:30:47 pm »
Det er 3. år jeg skal afsted, ned og køre fede alpe sving hver dag ! Guidede ture med frisk mc kørsel med lokal kendte. Ingen grus på vejene - de bliver fejet jævnligt. Det er bare toppen  :thumbsup: 8)
Der kan læses mere her http://www.mc-ferie.dk/
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Tip: PROBIKER RACING PRX-4 handske m. kængurulæder 19,95€
« Svar #14 Dato: April 12, 2008, 09:49:38 am »
når, har brugt dem en enkel gang nu, for lige at se om de nu også var for store eller ej, og desværre så må jeg sande at det ikke lige er mig som skal have glæde af dem.

Så inden jeg sætter dem til salg inde på mcgalleri. så får i chancen herinde. Som sagt så sælger jeg dem til samme pris som jeg anskaffede dem for.
Nogen interesserede?