Jeg er LIGE hjemvendt efter en total fed tur sammen med en veninde, satte hende af i Valby og to lige en solotur til NV hvor jeg bor.
På vej hjem fulgte sheriffen efter mig og efter et par kilometer blev de (åbenbart) enige om at stoppe mig på Godthåbsvej.
Betjenten spurgte om det var min cykel og om han måtte se kørekort og alt det pjat. (For mit vedkommende var det første gang jeg blev stoppet på MC og mine møder med sheriffen har ellers ikke været særlig hyggelige, og efter en ret hurtig solotur har man lidt nerver på.)
Det lader til at han udelukkende har stoppet mig for at se på cyklen (hvem kan bebrejde ham

) han spørger så ind til min viden omkring cyklen eftersom det lader til at der er en SV'er der er stukket fra dem (hahaha) og han vil vide om der er andre cykler der ligner denne og hvortil jeg svarer at SV'en er helt unik og jada jada. Vi taler i 15 min hvortil hans kompagnon kommer ud og de åbenbart skal køre. Men det lader til at denne SV'er der stak fra dem kørte ned af Godthåbsvej og derefter ned af Nørrebrogade og derefter ned af Rantzausgade, den var hvid med rødt sæde (den nye 2008 model) og de nåede IKKE at få nummerpladen eftersom han var for hurtig (

)
Er det nogen herinde fra? For så giver jeg gerne en øl ;P
God aften og med håbet om en god MC dag imorgen.