Forfatter Emne: Rungsted/Hørsholm - tirsdag 8/4 kl 7:08  (Læst 2671 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

tryllekaffe

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
  • Hamselv
    • SV på MCG
Rungsted/Hørsholm - tirsdag 8/4 kl 7:08
« Dato: April 08, 2008, 09:09:48 am »
En sølvfarvet SV'er S-model ved Opnæsgård/Ørbæksvej, med fører i kamouflagetøj og sort hjelm.
... og et øjeblik efter på Alsvej, en anden MC (uidentificeret model) føren har langt blondt hår  :mrgreen:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Rungsted/Hørsholm - tirsdag 8/4 kl 7:08
« Svar #1 Dato: April 08, 2008, 01:47:51 pm »
En sølvfarvet SV'er S-model ved Opnæsgård/Ørbæksvej, med fører i kamouflagetøj og sort hjelm.
... og et øjeblik efter på Alsvej, en anden MC (uidentificeret model) føren har langt blondt hår  :mrgreen:

Der kører jeg tit - men det var ikke mig denne gang  :)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Rungsted/Hørsholm - tirsdag 8/4 kl 7:08
« Svar #2 Dato: April 08, 2008, 02:57:28 pm »
... og et øjeblik efter på Alsvej, en anden MC (uidentificeret model) føren har langt blondt hår  :mrgreen:

Endnu en søster  :D

Vi må se at få lavet en søsterdag.  :orkester:
Min søster er optaget og flytter sikkert snart til Tyskland, så hun er ikke til at samle op alligevel. :hand:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Rungsted/Hørsholm - tirsdag 8/4 kl 7:08
« Svar #3 Dato: April 08, 2008, 07:16:25 pm »
... og et øjeblik efter på Alsvej, en anden MC (uidentificeret model) føren har langt blondt hår  :mrgreen:

Endnu en søster  :D

Vi må se at få lavet en søsterdag.  :orkester:
Min søster er optaget og flytter sikkert snart til Tyskland, så hun er ikke til at samle op alligevel. :hand:

Har hun nogen veninder?` :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

tryllekaffe

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
  • Hamselv
    • SV på MCG
Re: Rungsted/Hørsholm - tirsdag 8/4 kl 7:08
« Svar #4 Dato: April 08, 2008, 10:14:44 pm »
... og et øjeblik efter på Alsvej, en anden MC (uidentificeret model) føren har langt blondt hår  :mrgreen:
Vi må se at få lavet en søsterdag.  :orkester:
Min søster er optaget og flytter sikkert snart til Tyskland, så hun er ikke til at samle op alligevel. :hand:

Har hun nogen veninder?` :wink:
I så fald, er de velkomne til at vise grejet frem på matriklen...

Nu er det måske lidt off-topic, men er der nogen SV'ere der 'permanent' holder til i byen, eller er det kun Q8-tanken ved Isterødvejen der trækker?

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Rungsted/Hørsholm - tirsdag 8/4 kl 7:08
« Svar #5 Dato: April 08, 2008, 10:34:49 pm »
... og et øjeblik efter på Alsvej, en anden MC (uidentificeret model) føren har langt blondt hår  :mrgreen:
Vi må se at få lavet en søsterdag.  :orkester:
Min søster er optaget og flytter sikkert snart til Tyskland, så hun er ikke til at samle op alligevel. :hand:

Har hun nogen veninder?` :wink:
I så fald, er de velkomne til at vise grejet frem på matriklen...

Nu er det måske lidt off-topic, men er der nogen SV'ere der 'permanent' holder til i byen, eller er det kun Q8-tanken ved Isterødvejen der trækker?

Familie i hhv. Rungsted og Hørsholm... Hvis vejret er til det kommer jeg mindst en gang om ugen...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Rungsted/Hørsholm - tirsdag 8/4 kl 7:08
« Svar #6 Dato: April 08, 2008, 10:55:38 pm »
Nu er det måske lidt off-topic, men er der nogen SV'ere der 'permanent' holder til i byen, eller er det kun Q8-tanken ved Isterødvejen der trækker?

Familie i hhv. Rungsted og Hørsholm... Hvis vejret er til det kommer jeg mindst en gang om ugen...

Snob  :lol:  :wink:   Jeg har familie i Kokkedal og står på vandski i Nivå. Det er postnumrene for de hårde karle - dem, som ikke bliver lukket ind på disko'erne i Helsingør  :loser:

Jeg vasker også gerne tøj og fylder fryser oppe nordpå en gang om ugen +/-  :orkester:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(