Forfatter Emne: Gyldne citater fra "De unge mødre"  (Læst 2896 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mikkel

• Plastikrocker
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
Gyldne citater fra "De unge mødre"
« Dato: April 11, 2008, 10:17:51 pm »
Jeg ved ikke om der er andre end mig der har været noget nær tvunget af fruen til at se det lort på Kanal 4 som hedder "De unge mødre", men her er lige de bedste citater !

Christina fra Amager: “Jeg køber aldrig økologisk mad, ved egentlig ikke hvad økologi står for. Det smager sikkert også dårligt!”

Peter fra Amager: “Vi fik at vide, at Lukas fik forkert ernæring, så nu får han bare kylletter ligesom os. Der er jo ingen der har sagt, at det vi spiser er forkert”

Christina fra Amager: “Det ikk’ rigtigt, at Lucas ikke får sine grøntsager. Vi får da pomfritter”

Christina fra Randers: “Det er jo ikke vores skyld, at jeg er blevet gravid igen. Der har bare været så mange problemer med kommunen, at jeg har glemt at tage mine p-piller!”

Ann Beths mor pustende og stønnende udbryder: “Du skylder mig en flaske vodka” - lige da hendes barnebarn ser dagens lys..

Bentes David: “Bare fordi man er på kontanthjælp, så kan man ikke låne 1 mio i banken…”

Bentes David: “Tyrkiet ligger et sted mellem Danmark og Sahara.”

Bentes David på vej ind i en tyrkisk restaurant kun med danske penge: “you take danish money?” Så siger tykeren: “Yes Euros right?” Så svarer David: “Yes Yes”. Når de så skulle betale måtte venneparet hoster op med kontanterne, da David ikke kunne betale med danske penge.

June: “Jeg kan godt mærke nu, at Nutella fik jeg ikke som barn, så det spiser jeg nu - til morgenmad, også cocopops og sådan noget fik jeg ikke dengang så det får jeg nu….og det er det samme får Hans Christian”

June (da hun var gravid): “Nu må den også godt snart komme ud, jeg kan jo ikke engang gå til banko mere”

Michelle, da hun har fået en ny kæreste: “Jeg håber da stadig, at mig og Simon kan finde sammen igen”

Malou Stellas mor: “Du skal tage dine P-piller, jeg ved du skal til havnefest” 

Den svovlgule gravide Christina siger noget i retningen af: “Jeg ryger bare endnu mere når jeg er gravid”

June siger: “At få et barn, det er ligesom at få en hundehvalp.”

Malou Stella der forklarer hvorfor hun blev gravid: “Lægen syntes at jeg var for ung til P-piller ( 13 eller 14 år på daværende tidspunkt) og kondomer kan man jo ikke stole på så jeg blev gravid efter jeg havde mødt ham gennem arto.”

June kommenterer på, hvorfor hun ryger under graviditeten: “Min mor røg også, da jeg var gravid og jeg har ingen skade taget”

Bentes David: “Det er jo lidt svært at spare op til indskud når man også sparer op til en ferie”

Min klare favorit er jo helt sikkert den med havnefesten...  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

sturf

• Roadracer
Re: Gyldne citater fra "De unge mødre"
« Svar #1 Dato: April 12, 2008, 01:28:01 pm »
 :lmao: :lmao: :lmao: det er sq ikke intelligensen der trykker dem platfodede  :lmao:
blå sv650s k1

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #2 Dato: April 12, 2008, 02:33:37 pm »
Jeps jeg lider samme skæbne... Ser det også under tvang fra damen  :whipped:

Og de fleste af dem, er altså ikke lige de hurtigeste knallertere på havnen!!!  :tie:  :loser:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Lord Fungus

• Plastikrocker
  • If you run, you only die tired
« Svar #3 Dato: April 12, 2008, 07:59:14 pm »
MUHAHA heller jer end mig, kan heldigvis ikke se den pigekanal. Men der er alle de hus programmer :brok: :brok: :brok:

sturf

• Roadracer
« Svar #4 Dato: April 13, 2008, 02:12:45 pm »
tag dog cyklen frem og kør en tur i stedet  :D en times frihed :innocent:
blå sv650s k1

El Bola

• Gæst
« Svar #5 Dato: April 13, 2008, 08:03:43 pm »
kæft hvor har de hul i hovedet

det ligesom at høre på en flok dumme amerikanere. det sådan noget man kun ellers kunne forvente at høre fra dem

Rask

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: April 13, 2008, 09:52:56 pm »
Nåj det er sjovt mand  :lmao: :lmao:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #7 Dato: April 14, 2008, 08:15:28 pm »
Fantastisk med citater, det viser virkeligt at de unge har god tid til at tænke over livet når de har barsel fra skolen.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #8 Dato: April 14, 2008, 11:11:20 pm »
Er "Hvor er min Cola" ikke også en hyppig replik??  :lmao: :lmao: :lmao:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(