endnu en gang har man fået et samlesæt med hjem fra Ikea 

Jeg har det fint efter omstændighederne, jeg har været heldig og slippe med det meste i behold, skulderen tog det meste af slaget, min tommelfinger blev mast mellem styr og tank så noget af den ligner en stor klemlus

og pegefingeren kørte op af pælen.. osse lidt medtaget men ellers intet, og jeg havde fuldt læder på som altid og intet af det har taget skade, hellere ikke min hjelm da jeg ramte med skulderen. og blev slået af.
Forklaring:
Satans madkasser (="#!¤/!#%(?&)?/(%&"/?%&)?"#%& Grunden var var at jeg kommer ind i et venstre sving og ligger bag i 2-3 biler, så vælger den første self at stå hårdt på bremsen for at få en skide p-plads, og jeg ligger med lidt hældning på så det er enten mig der ville ramme bagenden på bilen eller prøve at tage den uden om, jeg vælger at tage den udenom over en kantsten, og formår akkurat ikke at få drejet uden om den pæl... da der faktisk ikke er særlig mange meter at bremse op på når man lige skal nå at reagere. så det sagde en dyr lyd og jeg stod med en lettere medtaget cykel....
Så nu må vi se hvornår jeg kan få min cykel igen

Så nu er jeg jo nok blevet et tal i statestikken for det her år

men nøj hvor jeg glæder mig til at komme ud og køre igen

kan slet ikke forstå man kun har fået kørt 15k km på den maskine.