Forfatter Emne: U-vending  (Læst 11045 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LB

• Gæst
Re: U-vending
« Svar #30 Dato: Maj 06, 2008, 02:17:19 pm »
Efter ca 100 U-vendinger på rugbrødsmotoren, så havde jeg en succesrate på 100% til køreundervisning på en GS 500 igår - JUBIIII!!!!

Mange tak for de mange input  :D

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
« Svar #31 Dato: Maj 06, 2008, 02:28:29 pm »
Efter ca 100 U-vendinger på rugbrødsmotoren, så havde jeg en succesrate på 100% til køreundervisning på en GS 500 igår - JUBIIII!!!!

Mange tak for de mange input  :D

Skide godt :)

Som skrevet - jo flere gange man har prøvet noget, jo bedre bliver man til det...
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Marius

• Søndagskører
  • **
« Svar #32 Dato: Maj 07, 2008, 10:05:15 am »
Hej

Er ved og tage kortet sammen med kærsten. Har haft samme problem.Ned i 1. gear, lidt gas og så filer du med kobling.Kan du mærke at du er ved og får overbalace giver du bare lidt mere gas og så rette cyklen sig. Svært men ikke umuligt. Lykke med kortet

LB

• Gæst
« Svar #33 Dato: Maj 07, 2008, 12:04:14 pm »
Hej

Er ved og tage kortet sammen med kærsten. Har haft samme problem.Ned i 1. gear, lidt gas og så filer du med kobling.Kan du mærke at du er ved og får overbalace giver du bare lidt mere gas og så rette cyklen sig. Svært men ikke umuligt. Lykke med kortet

Sådan er det også lykkedes et par gange, men min kørelærer går meget op i at man skal kunne lave vendingen uden brug af kobling  :o

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #34 Dato: Maj 07, 2008, 10:55:05 pm »
Hej

Sådan er det også lykkedes et par gange, men min kørelærer går meget op i at man skal kunne lave vendingen uden brug af kobling  :o

Så er din kørelærer et fjols, for det er sgu kun sløve skolecykler der kan køre så langsomt i tomgang i 1. gear.

Min tunge V2 cykel i tomgang på vej igennem en u-vending uden brug af kobling... Forget about it...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!