Jeg har i forbindelse med motorcykel historier som man nu engang fortæller blandt venner osv. hørt og også fortalt en del sjove og også tragiske historier.
Man kan jo næsten ikke undgå at tale om folk der laver wheelies osv på deres forskellige cykler med forskellige hastigheder osv osv. Jeg spurgte så en af mine ældre kammerater om det egentlig var muligt at lave en wheelie på en sv1000. Det skal lige siges at jeg er IKKE en erfaren kører i forhold til så mange herinde i og med jeg fik min juni sidste år, så mit bedste bud på at lave en wheelie ville være at give max gas og ellers bare løfte så godt man nu kunne.
Min kammerat som har kørt i en del år sagde Sagtens! ingen problemer der. Jeg har så efterfølgende talt med nogle andre som siger at man IKKE kan lave en wheelie på en sv1000 da vægtfordelingen er anderledes i forhold til R modeller for diverse mærker.
Man kunne jo begive sig til at prøve, men det venter jeg nok lige med!! Del ud af Jeres erfaringer, kan det lade sig gøre at lave wheelie på sv1000 eller er vægtfordelingen for "dårlig"?!?!