Forfatter Emne: OT: hvor finder jeg noget folie  (Læst 2086 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
OT: hvor finder jeg noget folie
« Dato: Maj 01, 2008, 05:24:22 pm »
Jeg skal bruge noget folie af den slags man kan lægge på møbler.

Jeg har været i Silvan, og det de har er altså ikke godt nok.

Folien jeg skal bruge, skal enten være mathvid med svag struktur, eller blank og glat og ligeledes i hvid.

Er der nogen der kender til et firma der gør i den slags, eventuelt endda et sted hvor de udfører selve monteringen af folien?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: OT: hvor finder jeg noget folie
« Svar #1 Dato: Maj 01, 2008, 11:27:42 pm »
Jeg har købt sådan noget man forer guldfiskebassin'er i Silvan - det er mat/klart og rimeligt kraftigt. De har mere end blot der der maler-afdækningsplast hvis man spørger pænt (i hvert fald på Nørrebro).
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
« Svar #2 Dato: Maj 02, 2008, 12:03:15 am »
Jeg har købt sådan noget man forer guldfiskebassin'er i Silvan - det er mat/klart og rimeligt kraftigt. De har mere end blot der der maler-afdækningsplast hvis man spørger pænt (i hvert fald på Nørrebro).
Har afsøgt silvan markedet rimeligt grundigt.
Det jeg søger er noget i en kraftig møbel kvalitet.  Lidt ligesom til køkkenlåger.
Det skal helst være noget tykt og modstandsdygtigt noget. Jeg er klar over det kan være svært at have med at gøre, og ikke nødvendigvis kan leveres med klæbende bagside.  Men det må også godt være noget som limes på under varmepåvirkning.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

bdamkjaer

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Maj 02, 2008, 01:15:38 am »
Firmaet Epcot har noget folie som bruges til solventprintere. Der kan printes vejrfaste print på disse selvklæbende folier.

Jeg faldt på et tidspunkt over et svensk firma, ifm, DIY højtaler byg: http://www.ljudia.se/cgi-bin/se/online/ljudia-online.cgi?page=index2.html&cart_id= mener de havde noget forskelligt folie.
SV1000S K6 Blå, Pluig DB, Suzuki Touren Lenker, Scottolier, Hyper Pro Kit + det løse...

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
« Svar #4 Dato: Maj 02, 2008, 10:36:32 pm »
Firmaet Epcot har noget folie som bruges til solventprintere. Der kan printes vejrfaste print på disse selvklæbende folier.

Jeg faldt på et tidspunkt over et svensk firma, ifm, DIY højtaler byg: http://www.ljudia.se/cgi-bin/se/online/ljudia-online.cgi?page=index2.html&cart_id= mener de havde noget forskelligt folie.
M'kay... det svenske firma lader ikke til at have folie p.t., men det kan være jeg skal holde øje med deres sortiment. Det er til højttalere jeg skal bruge folien.

bdamkjaer

• Roadracer
« Svar #5 Dato: Maj 03, 2008, 12:50:04 pm »
Sådan endte mit projekt  :D
SV1000S K6 Blå, Pluig DB, Suzuki Touren Lenker, Scottolier, Hyper Pro Kit + det løse...