Forfatter Emne: sv 1000 s vs tasker  (Læst 3659 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

mcbundy

• Søndagskører
  • **
sv 1000 s vs tasker
« Dato: Maj 06, 2008, 10:46:22 pm »
hej alle sammen
jeg er ved at planlægge en tur i sommer ferien på min sv1000s og har brug for nogle tasker.
vil gerne undgå div.beslag til dem og tænkte på om der fås nogle side tasker der ikke kræver beslag monteret på cyklen.
kan man få en model som lægges over passager sædet og bindes / spændes fast og som kan tages af relativt nemt og fungerer de i pæn fart uden for meget blafren i vinden

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
Re: sv 1000 s vs tasker
« Svar #1 Dato: Maj 06, 2008, 11:11:36 pm »
Det kan du sagtens. Jeg har købt et sæt hos Hein Gericke, og de hænger i 3 remme under bagsædet.
Det er ikke verdens dyreste model, men de opfylder mit behov og passer rimeligt godt til modellen.
Når de er spændt på, så flugter overkanten nogenlunde med bagsædet, og du kan stoppe telt, liggeunderlag og andre ting ovenpå igen.
Formedelst 60 Euro så er du ejer af et sæt  :thumbsup:
11+4 liter i hver taske er nok til to par underhylere og en strikketrøje + det løse.
Best. nr. 34311000202

Ellers er der masser af andre sælgere af samme type tasker.
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

LB

• Gæst
« Svar #2 Dato: Maj 07, 2008, 07:09:21 am »
Vi har købt denne model/fået den med sammen med cyklen, da vi købte den hos Enghave - Endurance Sports Panniers med en kapacitet på 30-40 liter, da de kan lynes ud og en Sports Tank Bag på 16 liter

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=phwhr#/page144/

Taskerne spændes fast ligesom ovenstående med et par remme under bagsædet og clips, så den nemt kan tages af om aftenen unden at man skal frigøre hele systemet.

lks

• Plastikrocker
    • http://www.kaos-mc.dk
« Svar #3 Dato: Maj 07, 2008, 09:13:06 am »
Har et krausersæt til en sv 1000 s og det er nemt at afmontere, og holder til en fart på 200+ (er afprøvet over en 10 timer lang tur)
Ulempen er prisen det er dyrt af h til
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

Gertsen

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Maj 07, 2008, 11:23:32 am »
Thansen har nogle fremragende til 499,- købte jeg sidste år, men jeg solgte dem sammen med mit SVin.
Jeg lavede en tråd med det dengang, og der er en der lagde billeder ind af fastgørelsen. Pisse nemt og billigt.
Og der kan være meget i taskerne... De kan lynes til dobbelt størrelse.

Men søg og du skal finde... Det var omkring sommerferien sidste år, hvis det hjælper. Jeg skal nok linke til det, hvis jeg lige finder det.

/Mads
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #5 Dato: Maj 08, 2008, 10:35:54 am »
Jeg har lige købt disse Oxford tasker hos Aagesen. De sidder perfekt på SVinet og kvaliteten er helt fantastisk og der er flere meget gennemtænkte løsninger, men de koster altså også kr. 1799.-

/Ole J
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Maj 08, 2008, 11:48:37 am »
Thansen har nogle fremragende til 499,- købte jeg sidste år, men jeg solgte dem sammen med mit SVin.
Jeg lavede en tråd med det dengang, og der er en der lagde billeder ind af fastgørelsen. Pisse nemt og billigt.
Og der kan være meget i taskerne... De kan lynes til dobbelt størrelse.

Men søg og du skal finde... Det var omkring sommerferien sidste år, hvis det hjælper. Jeg skal nok linke til det, hvis jeg lige finder det.

/Mads
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=6945.15
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta