Forfatter Emne: I denne fluetid!?  (Læst 12597 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Capone

• Sandt SVin
I denne fluetid!?
« Dato: Juli 11, 2005, 02:44:06 pm »
Jeg får splat! af alle de fluer. Ikke nok med at fronten på SV'en og hjelmen bliver helt fløjlsagtig, men sku' og fanden' om jeg ikke kan få fluernes klistrede involde af.  :evil:
Vinger, ben og resterende øjne kommer forholdsvis let af med vand og evt. sæbe.
MEN!
De efterlader typisk små fedtpletter som ikke er til at få af med nogen af de sæber jeg har forsøgt. Hvad gør iandre?? Insektfjerner på spray! Virker det??

Mvh.
Dr. Splat!

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
I denne fluetid!?
« Svar #1 Dato: Juli 11, 2005, 02:51:37 pm »
Når der er for mange selvmord på visiret, plejer jeg at bruge en opvaskebørste ( og IKKE den til opvasken :wink: ) med opvaskemiddel.
Det tager normalt alt hvad der sidder, men skulle der være noget tilbage, klarer en klud med sprit sagen.
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Haugen

• Sandt SVin
  • Bike: andet
I denne fluetid!?
« Svar #2 Dato: Juli 11, 2005, 02:58:38 pm »
Har jeg tid lægger jeg visiret i blød i lunkent vand og opvaskemiddel, ellers står den på vand og opvaskemiddel uden iblødlægning. Jeg har ladet mig fortælle at de der vådservietter til børnenumser skulle være gode når man er på tur, de fylder også mindre end en opvaskebalje...
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Capone

• Sandt SVin
I denne fluetid!?
« Svar #3 Dato: Juli 11, 2005, 03:01:01 pm »
Fronten på motorcyklen, hvad med den. Det er her det er værst!

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
I denne fluetid!?
« Svar #4 Dato: Juli 11, 2005, 03:08:25 pm »
har lavet mit eget mix som virker fantastisk(og må være rent held) som består af sprit, en smule antikalk, salmiakspiritus, og vand.  Sprøjt på med en forstøverflaske lad det sidde et lille minut(hvis du har tid) tør af og visiret/ kåben er som ny

jeg burde lave 500L  sælge skidtet tjene kassen trække mig tilbage og bare køre SV hele tiden :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Haugen

• Sandt SVin
  • Bike: andet
I denne fluetid!?
« Svar #5 Dato: Juli 11, 2005, 03:26:24 pm »
Vand, sæbe og god tid til opblødning plejer at kunne tage insekterne på fronten.
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Mice

• Søndagskører
  • **
I denne fluetid!?
« Svar #6 Dato: Juli 11, 2005, 03:29:37 pm »
Hvad med bare at stille cyklen ud i solen, med denne her hede brænder de bare af  :lol:
Blå SV1000 - uden bagskærm, nye blink, Pipercross luftfilter, Akrapovic bolton i TI og pcIII by Mr. Dyno

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
I denne fluetid!?
« Svar #7 Dato: Juli 11, 2005, 03:43:31 pm »
Citat fra: Haugen
Vand, sæbe og god tid til opblødning plejer at kunne tage insekterne på fronten.

Enig  :)
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
I denne fluetid!?
« Svar #8 Dato: Juli 11, 2005, 04:39:14 pm »
Citat fra: runes-mc.dk
Citat fra: Haugen

Enig  :)

Dobbelt enig  :lol:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Koster

• Plastikrocker
I denne fluetid!?
« Svar #9 Dato: Juli 11, 2005, 10:25:27 pm »
Vand og sæbe samt en svamp - sådan en nogen bruger til opvasken. Den har to sider og hvis det hænger meget ved kan man med forsigtighed bruge den ru side - det ridser ikke - blot brug rigeligt med vand og evt. sæbe  :idea:
SV1000 K3 Sølv. Nu med Givi 770A og lakerede sidedæksler og TPS mod.

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
.
« Svar #10 Dato: Juli 11, 2005, 11:09:53 pm »
Måske er sort bare en lorte-farve når man har mange insekter  :oops:
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Capone

• Sandt SVin
I denne fluetid!?
« Svar #11 Dato: Juli 11, 2005, 11:13:22 pm »
Citat fra: Koster
bruge den ru side - det ridser ikke -  :idea:

:shock: Du må da ha' spist fluer! Ikke om så jeg stod med fødderne i våd cement, dinglende i kran over indsejlingen til langelinie, ville jeg bruge den ru side af en køkkensvamp på min MC.  :twisted:
Så ku' jeg jo ligeså godt gnide den med grus og slå på den med en lægtehammer!  :?

Bongers

• Gæst
I denne fluetid!?
« Svar #12 Dato: Juli 11, 2005, 11:33:35 pm »
Citat fra: Capone
Citat fra: Koster
bruge den ru side - det ridser ikke -  :idea:

:shock: Du må da ha' spist fluer! Ikke om så jeg stod med fødderne i våd cement, dinglende i kran over indsejlingen til langelinie, ville jeg bruge den ru side af en køkkensvamp på min MC.  :twisted:
Så ku' jeg jo ligeså godt gnide den med grus og slå på den med en lægtehammer!  :?

:P  :P  :P

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
I denne fluetid!?
« Svar #13 Dato: Juli 11, 2005, 11:58:37 pm »
Citat fra: Capone

ejjj du :roll:  :roll:  :roll:  en rystepudser med en korn 50 på, det skulle virke  :twisted:  :twisted:  :twisted:
jeg kan komme og demonstrere det på DIN cykel en dag muuaaaaahhhahahaha :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
I denne fluetid!?
« Svar #14 Dato: Juli 12, 2005, 01:27:24 am »
Jeg har hørt at nogle bruger deres højtryksrenser, og blander lidt fint sand i. Det skulle tage det meste, og give en totalt flot overflade!!!! :shock:  Ja eller som tidligere skrevet brug den grove side af køkkensvampen... :wink:  :lol:  :lol:

Hvad med ståluld og kør rundt i virkeligt hurtige cirkler, så giver det ensartede ridser, som man næsten ikke kan se. :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Nå spøg til side...

Jeg lader bare være med at vaske insekterne af, så falder de selv af når vægten er for stor i fronten... :lol:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing