Forfatter Emne: sådan beholder man sin bil  (Læst 4204 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: sådan beholder man sin bil
« Svar #15 Dato: Februar 04, 2009, 09:43:31 pm »
Kan være jeg skal tage den med til julefrokosten og se om den kan trække en brænder.  :twisted:

Den trænger jo snart til at lade lidt på batteriet, og den har jo godt af at blive motioneret en gang i mellem, og det er jo sundt at den bliver godt varm jo.  :lmao: :lmao: :lmao:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Batman

• Roadracer
« Svar #16 Dato: Februar 04, 2009, 09:45:34 pm »
Jeg har sådan en til min Honda, den ligner en SV1000 på priiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik når den står beskyttet.......................  :lmao: :lmao: :lmao: :orkester:
Det farlige i den sætning er det at Hondaen ikke er bygget færdigt endnu, og ham der skal gøre det har SV1000, så drenge byd ind hvad i vil give for at der kommer en skævbenet CBR på gaden til sommer.  :twisted: :twisted: :twisted:

Århhhhh hold da mund, det er dagligt at jeg må høre på hvor stolt du er af at få æren af at hjælpe med så maskulint og lækkert et stykke køretøj......  Og jeg har også tænkt over det der med om du må få en tur når den er færdig, og så ja da det må du gerne.....  :hand: :hand:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #17 Dato: Februar 04, 2009, 10:17:11 pm »
Jeg har sådan en til min Honda, den ligner en SV1000 på priiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik når den står beskyttet.......................  :lmao: :lmao: :lmao: :orkester:
Det farlige i den sætning er det at Hondaen ikke er bygget færdigt endnu, og ham der skal gøre det har SV1000, så drenge byd ind hvad i vil give for at der kommer en skævbenet CBR på gaden til sommer.  :twisted: :twisted: :twisted:

Århhhhh hold da mund, det er dagligt at jeg må høre på hvor stolt du er af at få æren af at hjælpe med så maskulint og lækkert et stykke køretøj......  Og jeg har også tænkt over det der med om du må få en tur når den er færdig, og så ja da det må du gerne.....  :hand: :hand:

Hehehe... Tror slet ikke jeg kan finde ud af at køre på så antik en cykel fra det sidste årtusinde, både med karburator og normalt gearskifte.  :hand: :innocent: :lmao: :lmao: :lmao: (Men ok du skal jo også have slidt de dæk lidt på siderne.  :angel: )
Ses i morgen min ven.  :blink:

Rolignu

• Søndagskører
  • **
« Svar #18 Dato: Februar 10, 2009, 05:28:28 pm »
 Jeg vil hellere møde min søster på et horehus end se min bedste ven på en Honda :club:
Rød SV1000Nk4

Kør ikke hurtiger end din gardian engel kan flyve

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #19 Dato: Februar 10, 2009, 08:35:32 pm »
Jeg vil hellere møde min søster på et horehus end se min bedste ven på en Honda :club:
freeride...?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #20 Dato: Februar 11, 2009, 01:52:51 pm »
Hmmmmm jeg har sgu ikke råd til nogle af delene.  :roll: :cheesy: :cheesy: