Forfatter Emne: GEAR har testet Buell 1125CR  (Læst 3800 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

JesperK

• Plastikrocker
  • God believes in me. Not the other way around!
    • Jesper K
GEAR har testet Buell 1125CR
« Dato: Juni 30, 2009, 09:12:44 am »
Hey allesammen,

som lovet et link til min test for GEAR af Buell 1125cr.  :mrgreen:

En ganske skøn cykel efter min mening.
http://gear.comon.dk/anmeldelser/BRUTAL-BAT-BIKE-FRA-BUELL-1.134498.html

SV 650 AK7 - Best way to travel

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
Re: GEAR har testet Buell 1125CR
« Svar #1 Dato: Juni 30, 2009, 09:28:41 am »
har læst blandet - meget godt artikel  :mrgreen:

skulle du ikke skifte forum navn til "Mr. GƎAR" ?
hehe
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

JesperK

• Plastikrocker
    • Jesper K
« Svar #2 Dato: Juni 30, 2009, 05:21:16 pm »
Hehe. Bør jeg nok gøre, men det bliver måske også lidt for nørdet :).

Og fedt at du kan li artiklen. Det takker jeg for.

ANDERSHP

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Juli 01, 2009, 11:55:06 am »
jeg kan også rigtigt godt lide artiklen. Lyder også som en rigtig herrecykel, som godt kunne erstatte et nøgent kilosvin, også selv den er amerikansk. Man kan jo altid tegne et abonnement hos Dansk Autohjælp, så skulle det ikke være noget problem at købe amerikansk. :mrgreen:

Hvordan føltes kvaliteten på greb og osv? Hvordan med finish i det hele taget?
Drengerøve har ingen alder!!

claus 1000 exmc

• Roadracer
    • www.exterminators.dk
« Svar #4 Dato: Juli 01, 2009, 12:11:34 pm »
jeg kan også rigtigt godt lide artiklen. Lyder også som en rigtig herrecykel, som godt kunne erstatte et nøgent kilosvin, også selv den er amerikansk. Man kan jo altid tegne et abonnement hos Dansk Autohjælp, så skulle det ikke være noget problem at købe amerikansk. :mrgreen:

den kommentar med at have dansk auto hjælp, på den fordi den er amerikansk, det er jo en direkte afspejling, af at man snakker uden at vide, hvad det er at man snakker om.
 Jo det er da rigtigt at den er bygget af Harley, man den nye model den kommer med en Rotax motor, som Bla også laver motorer til Rsv mille, så mon ikke den kan holde at køre på.
 Jeg syntet så desværre at de nye Buell har mistet charmen, det må jeg erkende.
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.

Bane : noget Kawaski

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #5 Dato: Juli 01, 2009, 12:27:48 pm »
Harley... Rotax... De har ca lige meget brug for autohjælp, mener jeg at kunne huske.

Men den er klart mere dynamisk og interessant end den gamle XB12 med Evo motor / pladevibrator mellem benene.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

JesperK

• Plastikrocker
    • Jesper K
« Svar #6 Dato: Juli 01, 2009, 02:31:32 pm »

Den kan uden tvivl erstatte et kilosvin....Ja sry  :angel:. Hmmm kvaliteten virker faktisk rigtig god. Knapperne kan virke lidt primitive, men det er vist mere en smagssag. Håndtagene virker robuste og grebet er godt. Og så er den virkelig helt fænomenal at køre på! Den får dig bare til at presse dig til det yderste, og så kan det godt være, at du har brug for dansk autohjælp efter styrt. Jeg tvivler på, at det bliver pga. kvalitet. Men jeg skal ikke ku sige det. All in all virker det som noget rigtig godt kram de har fået sat sammen. Også selvom det er amerikansk. Efter at have haft den i et par dage, gik jeg straks hjem og ringede til forsikringen for at høre om det overhovedet ku' lade sig gøre for en 27 årig gut som mig at eje en sådan. Og ja det kan det godt. Hvis jeg har lyst til at betale lidt over 20k i forsikring...Skønt! Så jeg venter til jeg kommer over de 30 år.
Men tilbage til motorcyklen. Jeg synes at alle bør prøve en tur på "præmietyren". Den er virkelig det værd. Bare sørg for ikke kun at køre bykørsel, da den, som jeg også har skrevet i artiklen, ryster lidt under de 3000-4000 omdrejninger. Jeg mener dog at det kan "fjernes" ved at installere lidt ekstra udstyr til benzintilførsel etc. på den. Koster 10.000 hos Caps.

I weekenden står den på Triumph Speed Triple, hvilket jeg glæder mig abnormt meget til!!  :afro:. Har altid elsket den cykel.

God dag herfra.

JesperK

• Plastikrocker
    • Jesper K
« Svar #7 Dato: Juli 01, 2009, 02:35:24 pm »
En ting til. Den udgiver en HELVEDES masse varme omkring lårene. Kan muligvis være et irritationsmoment for nogen. Jeg synes dog ikke at det var noget problem, men det var heller ikke 28 grader de dage jeg kørte.  :D