Forfatter Emne: Nogle der ved hvad top farten er på en sv1000??? Hurtigere hurtigere hep hep hep  (Læst 4497 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

DeadlyMusic

• Søndagskører
  • **
  • Hurtigere hurtigere Hep Hep Hep
Nogle der ved hvad top farten er på en sv1000? min rekord er 264km/t og så ville jeg ikke mere

har hørt at der skulle være en begrænsning på som skulle stoppe dens acceleration ved 250  men dette er ikke rigtig

Med tåre i øjnene og stivfrossen snot, men fuck det jeg køre på min SV1000 :-) som er piv flot......

Køre
SV1000SLK7 Rizoma spejle, greb, blink, Yoshimura udstødning + div

DeadlyMusic

• Søndagskører
  • **
den står som standard uden ekstra udstyr kun med Yoshimura potter ingen power commander eller andet gejl (desværre)
Med tåre i øjnene og stivfrossen snot, men fuck det jeg køre på min SV1000 :-) som er piv flot......

Køre

Høivang(Varde)

• Plastikrocker
  • Michael Høivang
Topfarten på en SV1000S er vidst 292-293, på klokken altså, ca. 250-260ægte.
SV1000N K6

DeadlyMusic

• Søndagskører
  • **
min gps sagde også en anden hastighed :-)

Køre

Høivang(Varde)

• Plastikrocker
  • Michael Høivang
Hvad da? 200? :mrgreen:
SV1000N K6

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
Topfarten på en SV1000S er vidst 292-293, på klokken altså, ca. 250-260ægte.

syntes vist det er lige i overkanten.....   efter hvad jeg kan huske
nu med yamaha fz1 2008

DeadlyMusic

• Søndagskører
  • **
224 tror jeg vist nok ved 221km/t skriver den 201

Køre

Henrik.poulsen

• Sandt SVin
250 Km/t er vidst toppen :mrgreen:
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen

Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
Mener at jeg havde min oppe og vise 278 på klokken, da jeg havde den. Det passer nok meget godt med 250-260 ægte. Med PC3, KN og Yoshi.

pingo

• Sandt SVin
Den ene gang jeg prøvede, kom jeg op på 220 på speedometeret, og så spændt hjælmen så meget om hagen at jeg var ved at blive kvalt, så der stoppede jeg :)
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
http://sydfynsmcservice.dk/indexdele/mcdatamenu/suzukiaargange/2005/sv1000s.html

Den siger 250km/t

Den ene gang jeg prøvede, kom jeg op på 220 på speedometeret, og så spændt hjælmen så meget om hagen at jeg var ved at blive kvalt, så der stoppede jeg :)

Så er din hjelm da alt for stor? - min hjelms placering på knolden ændrer sig ikke om jeg kører 20 eller 200 ?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

pingo

• Sandt SVin
http://sydfynsmcservice.dk/indexdele/mcdatamenu/suzukiaargange/2005/sv1000s.html

Den siger 250km/t

Så er din hjelm da alt for stor? - min hjelms placering på knolden ændrer sig ikke om jeg kører 20 eller 200 ?

Det tror jeg nu ikke.. Hjelmen bliver jo presset og "rykket rundt", når man har den på, det er jo derfor man har en rem under hagen, til at holde den på plads.. Jeg vil tro det er din hjelm der er for lille :p

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Hvis du nu ikke spændte din hjelm med remmen - ville den så "ryge af med hjælp fra fartvinden hvis du kørte 200"?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ

Det tror jeg nu ikke.. Hjelmen bliver jo presset og "rykket rundt", når man har den på, det er jo derfor man har en rem under hagen, til at holde den på plads.. Jeg vil tro det er din hjelm der er for lille :p

nææh du remmen er til for at  den ikke skal ryge af i tilfælde af kraftige påvirkninger såsom styrt og lign. den skulle da helst ikke kunne rykkes rundt ved alm kørsel....????
når du har den på og du åbner og lukker munden, bider du så i kinderne??? kan du dreje hjelmen rundt når du har den på??

http://www.youtube.com/watch?v=rRmWBp65gbo&feature=related#
« Senest Redigeret: Juli 11, 2009, 10:54:31 pm af Gud »

pingo

• Sandt SVin

nææh du remmen er til for at  den ikke skal ryge af i tilfælde af kraftige påvirkninger såsom styrt og lign. den skulle da helst ikke kunne rykkes rundt ved alm kørsel....????
når du har den på og du åbner og lukker munden, bider du så i kinderne??? kan du dreje hjelmen rundt når du har den på??

Min hjelm er helt fin ifølge den video, så der burde ikke være noget. Jeg prøvede den samme i nummeret mindre da jeg købte den, og den kunne jeg slet ik have på..