Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Topfarten på en SV1000S er vidst 292-293, på klokken altså, ca. 250-260ægte.
Den ene gang jeg prøvede, kom jeg op på 220 på speedometeret, og så spændt hjælmen så meget om hagen at jeg var ved at blive kvalt, så der stoppede jeg
http://sydfynsmcservice.dk/indexdele/mcdatamenu/suzukiaargange/2005/sv1000s.htmlDen siger 250km/tCitat fra: pingo efter Juli 11, 2009, 02:53:20 pmDen ene gang jeg prøvede, kom jeg op på 220 på speedometeret, og så spændt hjælmen så meget om hagen at jeg var ved at blive kvalt, så der stoppede jeg Så er din hjelm da alt for stor? - min hjelms placering på knolden ændrer sig ikke om jeg kører 20 eller 200 ?
Det tror jeg nu ikke.. Hjelmen bliver jo presset og "rykket rundt", når man har den på, det er jo derfor man har en rem under hagen, til at holde den på plads.. Jeg vil tro det er din hjelm der er for lille :p
Citat fra: pingo efter Juli 11, 2009, 07:14:42 pmDet tror jeg nu ikke.. Hjelmen bliver jo presset og "rykket rundt", når man har den på, det er jo derfor man har en rem under hagen, til at holde den på plads.. Jeg vil tro det er din hjelm der er for lille :pnææh du remmen er til for at den ikke skal ryge af i tilfælde af kraftige påvirkninger såsom styrt og lign. den skulle da helst ikke kunne rykkes rundt ved alm kørsel....????når du har den på og du åbner og lukker munden, bider du så i kinderne??? kan du dreje hjelmen rundt når du har den på??