Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Kunne ikke få dit link til at du, så her skulle det gerne virke:Ahh, mange tak Morten K skal vist lige kigge på hvad jeg fejler med, der er jo fejl i den anden oz :s
Citat fra: Morten K efter August 23, 2010, 05:47:29 pmKunne ikke få dit link til at du, så her skulle det gerne virke:Ahh, mange tak Morten K skal vist lige kigge på hvad jeg fejler med, der er jo fejl i den anden oz :sDu får lige den her Helen, inden de andre begynder at drille dig ligesom Per http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=13643.msg137590#msg137590Citat fra: Morten K efter August 23, 2010, 05:47:29 pmJa nemlig ja.
Kunne ikke få dit link til at du, så her skulle det gerne virke:Ahh, mange tak Morten K skal vist lige kigge på hvad jeg fejler med, der er jo fejl i den anden oz :sDu får lige den her Helen, inden de andre begynder at drille dig ligesom Per
Citat fra: Morten K efter August 23, 2010, 05:47:29 pmKunne ikke få dit link til at du, så her skulle det gerne virke:Ahh, mange tak Morten K skal vist lige kigge på hvad jeg fejler med, der er jo fejl i den anden oz :shttp://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=13643.msg137590#msg137590Her lidt hjælp til at Citere......jeg sender den til dig inden en anden venlig sjæl sender den.... Hilsen Per
Citat fra: Helen efter August 23, 2010, 06:12:20 pmCitat fra: Morten K efter August 23, 2010, 05:47:29 pmKunne ikke få dit link til at du, så her skulle det gerne virke:Ahh, mange tak Morten K skal vist lige kigge på hvad jeg fejler med, der er jo fejl i den anden oz :sDu får lige den her Helen, inden de andre begynder at drille dig ligesom Per I er satme nogle dejlige kammersjukker er I ..... her troede jeg at jeg kunne komme jer i forvejen...men nej..... http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=13643.msg137590#msg137590Citat fra: Morten K efter August 23, 2010, 05:47:29 pmJa nemlig ja.
Citat fra: Morten K efter August 23, 2010, 05:47:29 pmKunne ikke få dit link til at du, så her skulle det gerne virke:Ahh, mange tak Morten K skal vist lige kigge på hvad jeg fejler med, der er jo fejl i den anden oz :sDu får lige den her Helen, inden de andre begynder at drille dig ligesom Per I er satme nogle dejlige kammersjukker er I ..... her troede jeg at jeg kunne komme jer i forvejen...men nej..... http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=13643.msg137590#msg137590Citat fra: Morten K efter August 23, 2010, 05:47:29 pmJa nemlig ja.
I er satme nogle dejlige kammersjukker er I ..... her troede jeg at jeg kunne komme jer i forvejen...men nej.....
IMPOSSIBLE crash save.MotoGP Amazing SaveRandy "COJONES" Mamola 3 tilfældige klip, specielt den sidste hvor Mamola sidder op igen og fulfører tidtagningen, han tabte 2,5 sek. på stuntet.
Mmmm mange tak Big G og Per det er da godt jeg har gjort det bedre i min præsentation, ellers havde jeg jo været til ren morskab i dag Det værste er nu at jeg faktisk faldt over vejledningen tidligere, men tænkte at det jo gik meget godt uden at læse på det
Greatest Motorcycle SaveDet er god stil dét dér Har lige været igennem hele: Dagens MC klovn og syntes ikke helt den passede ind der, selvom der er en anden redning... so here you go.. sikkert mest til gensyn da jeg gætter på I alle har set klippet mange gange før. Flot redning i hvertfald
Selvom Per har læst den mange gange ser det ikke ud til at den endnu helt har bundfældet sig Ja ja Per, den måtte jo komme
Citat fra: Flemming L efter August 24, 2010, 04:14:20 pmSelvom Per har læst den mange gange ser det ikke ud til at den endnu helt har bundfældet sig Ja ja Per, den måtte jo komme .....Det er jo lige det eksempel jeg kan bruge til at fortælle Helen om al den venlighed som eksisterer i dette forum....
Jamen, PerCitat fra: Per efter August 24, 2010, 04:57:31 pmvenskabelig drilleriCitat fra: Flemming L efter August 24, 2010, 04:14:20 pmer jo et glimrende eksempel påSelvom Per har læst den mange gange ser det ikke ud til at den endnu helt har bundfældet sig dette steds hyggelige atmosfæreJa ja Per, den måtte jo komme .....Det er jo lige det eksempel jeg kan bruge til at fortælle Helen om al den venlighed som eksisterer i dette forum.... venlighed og venlighed Ole har installeret en skjult tæller på din profil, og den tæller hvor mange omgange du så skal gi til pulefrokosten
venskabelig drilleriCitat fra: Flemming L efter August 24, 2010, 04:14:20 pmer jo et glimrende eksempel påSelvom Per har læst den mange gange ser det ikke ud til at den endnu helt har bundfældet sig dette steds hyggelige atmosfæreJa ja Per, den måtte jo komme .....Det er jo lige det eksempel jeg kan bruge til at fortælle Helen om al den venlighed som eksisterer i dette forum....
er jo et glimrende eksempel påSelvom Per har læst den mange gange ser det ikke ud til at den endnu helt har bundfældet sig dette steds hyggelige atmosfæreJa ja Per, den måtte jo komme