Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hold kæft hvor skulle nogle folk bare ha' en kæmpe omgang tæsk, uanset om de kører mc eller bil. Men at køre op over en cykelsti og så ramme fodgængere, sikke en idiot.Og dem som drønede rundt på Amager, ude på broen osv. Idioter.Find dog en bane at spasse ud på i stedet for. -Men nåh, nej. Det er jo ikke spor spændende og sjovt.
Er der i grunden nogen herinde fra, der har klaret at lave røg lige som en flyver, når forhjulet rammer jorden? Så vil jeg gerne se optagelsen Som Hr . Offroad så fint fortæller om.
Der sker jo mange flere uheld med biler hvor der bliver kørt "råddent", men det er jo deværre bare hverdagskost, så det gider man ikke lave et program om.
Citat fra: Onkellas efter April 11, 2011, 06:48:43 pmEr der i grunden nogen herinde fra, der har klaret at lave røg lige som en flyver, når forhjulet rammer jorden? Så vil jeg gerne se optagelsen Som Hr . Offroad så fint fortæller om.Jeg har helt sikkert lavet min del wheelies, og kan sågar også tælle mange hvor forhjulet nåede at stoppe med at trille rundt, inden den ramte jorden igen. Og jeg har til dato ikke set noget røg eller tilsvarende. ....