Forfatter Emne: Vi fik ret der var en der var dum nok til at stille op. PIS!!!!  (Læst 4986 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Onkellas

• Søndagskører
  • **
  • sv1000s
« Senest Redigeret: April 11, 2011, 03:38:53 pm af Smølfen »

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Vi fik ret der var en der var dum nok til at stille op. PIS!!!!
« Svar #1 Dato: April 11, 2011, 03:32:21 pm »
SUK!
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #2 Dato: April 11, 2011, 03:40:12 pm »
Cowboybukser med halvkorte ben og så en gammel, sur CBR600F2  :loser: :roll:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

PeterZ

• Roadracer
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
« Svar #3 Dato: April 11, 2011, 05:03:05 pm »
Nederen!!!  ( men ska da ses bare for se det og i håb om man kan grine lidt af ham.. Hah )
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Jesper Kjærgård

• Gæst
« Svar #4 Dato: April 11, 2011, 06:39:46 pm »
Ja... det er fandeme nederen ( sådan en klaphat)  :club:

Onkellas

• Søndagskører
  • **
  • sv1000s
« Svar #5 Dato: April 11, 2011, 06:48:43 pm »
Er der i grunden nogen herinde fra, der har klaret at lave røg lige som en flyver, når forhjulet rammer jorden?  Så vil jeg gerne se optagelsen ;) Som Hr . Offroad så fint fortæller om  :orkester:

Wolfdk

• Søndagskører
  • **
« Svar #6 Dato: April 11, 2011, 07:44:47 pm »
Utroligt at sådan en tumbe vil være med til at stemple os alle sammen som fartglade idioter (for det er vi ihvertfald ikke.. :innocent:) der vil spare penge og derfor kun kører på baghjulet...klaphat   :loser:

ladegaard

• Søndagskører
  • **
  • Sort SV650S K7
« Svar #7 Dato: April 11, 2011, 09:08:42 pm »
Synd at så få, kan gi' så mange et dårligt ry!
SV650S ABS K7 - Sort med røde rimstripes og andet li'r

Cobra

• Plastikrocker
« Svar #8 Dato: April 11, 2011, 09:17:13 pm »
Hold kæft hvor skulle nogle folk bare ha' en kæmpe omgang tæsk, uanset om de kører mc eller bil. Men at køre op over en cykelsti og så ramme fodgængere, sikke en idiot.
Og dem som drønede rundt på Amager, ude på broen osv. Idioter.
Find dog en bane at spasse ud på i stedet for. -Men nåh, nej. Det er jo ikke spor spændende og sjovt.

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #9 Dato: April 11, 2011, 09:26:24 pm »
Hold kæft hvor skulle nogle folk bare ha' en kæmpe omgang tæsk, uanset om de kører mc eller bil. Men at køre op over en cykelsti og så ramme fodgængere, sikke en idiot.
Og dem som drønede rundt på Amager, ude på broen osv. Idioter.
Find dog en bane at spasse ud på i stedet for. -Men nåh, nej. Det er jo ikke spor spændende og sjovt.

Enig, dog skal det siges at de skulle 4 år tilbage for at kunne finde en som var kommet til skade grundet en sindsyg MC'ist.

Alt i alt kunne programmet have været mere nuanceret, men jeg havde faktisk frygtet at vi ville blive præcenteret værre end vi blev det.

SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Cobra

• Plastikrocker
« Svar #10 Dato: April 11, 2011, 09:28:42 pm »
Jeg synes ikke det var så slemt et program, alle ved jo der findes idioter på to hjul akkurat som der findes idioter på 4 hjul eller gåben for den sags skyld.
Jeg føler ikke at mc'ister har fået et dårligere ry nu end før.

SValle

• Søndagskører
  • **
« Svar #11 Dato: April 11, 2011, 10:14:05 pm »
Der sker jo mange flere uheld med biler hvor der bliver kørt "råddent", men det er jo deværre bare hverdagskost, så det gider man ikke lave et program om. Jeg hæfter mig også ved at de skulle 4 år tilbage for at finde et decideret uheld pga. Tåbelig kørsel. Personen der kørte motorcyklen må sgu ikke være helt rask når man vælger at overhale en parkeret bus indenom via fortovet..

haldo

• Roadracer
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
« Svar #12 Dato: April 11, 2011, 11:35:04 pm »
Er der i grunden nogen herinde fra, der har klaret at lave røg lige som en flyver, når forhjulet rammer jorden?  Så vil jeg gerne se optagelsen ;) Som Hr . Offroad så fint fortæller om.

Jeg har helt sikkert lavet min del wheelies, og kan sågar også tælle mange hvor forhjulet nåede at stoppe med at trille rundt, inden den ramte jorden igen. Og jeg har til dato ikke set noget røg eller tilsvarende. (Min mekaniker siger dog at mit fordæk er ved at være slidt godt ned, hvortil jeg svarede, at jeg passer på med at bruge det for meget ;)) Jeg kan dog godt skrive under på at den med at hvis forhjulet rammer hårdt og lidt skævt, så får du lige klunkerne op i halsen et sekund, for så er det fandme med at vise styret hvem der er chef.

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #13 Dato: April 12, 2011, 10:22:52 am »
Der sker jo mange flere uheld med biler hvor der bliver kørt "råddent", men det er jo deværre bare hverdagskost, så det gider man ikke lave et program om.

Det sad jeg også og tænkte  :roll: Måske skulle de pørve at sætte fokus på alle de bilister der klipper en cykel når de drejer til højre. Så kan "Brian" for en gang skyld sidde og harcelere over Fru Jensen som egentlig ikke kan overskue at køre bil selvom hun har kortet.  :lipsrsealed:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #14 Dato: April 12, 2011, 10:56:12 am »
Er der i grunden nogen herinde fra, der har klaret at lave røg lige som en flyver, når forhjulet rammer jorden?  Så vil jeg gerne se optagelsen ;) Som Hr . Offroad så fint fortæller om.

Jeg har helt sikkert lavet min del wheelies, og kan sågar også tælle mange hvor forhjulet nåede at stoppe med at trille rundt, inden den ramte jorden igen. Og jeg har til dato ikke set noget røg eller tilsvarende. ....

Ku være du skulle pille dine Macadam dæk af :D  og sætte noget blødt gummi på.

mon ikke der kommer røg, det er jo bare så lidt at du ikke selv kan se det..

Jeg har set et par stykker lave en lille sort streg og lidt røg når de sætter forhjulet ned efter en højhastigheds wheelie.  Ja jeg har endda set det på en herinde fra der kører en SV 1000 "uden tøj"  ;)