Lad for jeres egen skyld være med at købe en ged som er for gammel... (kan i selv skrue?)
(hvis det skal være en ældre cykel, så vælg en R6 ´2000 for dem er der stadigt en del af på banerne, og derfor muligt at skaffe stumper når man er af sted)
Det er super surt at skulle skrue når man er af sted fordi det er en klampcykel man har fået fat i.
Vælg en godt gennemprøvet cykelmodel, og post den her så skal vi nok melde ind om den er interessant eller ej.
I øjeblikket er der så mange nyere cykler som er til at skaffe for billige penge men HOLD JER FRA EN CYKEL FRA KJ-MOTORCYKLER.
Deres cykler har tvivlsomme stelnumre, og kommer ofte fra Canada/USA hvor der ikke er startspærre på. De sendes til England, og videre til KJ.
Desuden er det gerne dem der brækker sig i motoren mm og hvor man finder for mange stumper i motoren.

(de har ikke lige fået det hele ud inden de samlede igen...

Der er mange der har mistet deres cykler på den måde...

Køb kun en cykel som i har en god mave fornemmelse for, men husk at jo ældre den er jo flere stumper skal man selv have med, for der er ikke andre der har sådan en model når det bliver en ældre sag.
I skal gøre jer klart hvordan i løser det hvis den eks sprænger kæden og ødelægger motoren. Hvem skal så betale?
I kan bo gratis i pitten i telt, men husk man er træt efter sådan en dag, og har brug for at sove godt.
Vælg dæk der passer til jeres kørestil, og husk at det er nok vigtigere at vælge et dæk der holder til hård kørsel i tørt vejr end når man nulre rundt i vådt føre. (man lærer intet af at køre på gadedæk i vådt vejr, for det bliver som at køre på landevejen. min holdning)
Har i en kassevogn eller træk til en trailer?
Håber det hjalp lidt.
