Forfatter Emne: Vinteropbevaring Sjælland(eller fyn)  (Læst 12091 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Vinteropbevaring Sjælland(eller fyn)
« Svar #15 Dato: November 27, 2012, 09:59:12 pm »
det lokale vi var lune på er nu røget til anden side.. og det vi var ude og kigge på i går.. var lidt dyrt.

klingenberg

• Plastikrocker
« Svar #16 Dato: November 28, 2012, 01:56:09 am »
det lokale vi var lune på er nu røget til anden side.. og det vi var ude og kigge på i går.. var lidt dyrt.

Crap, håber den kan overleve 3 måneder med mc-garage og en ordentlig røvfuld voks og daglig kærlighed  :undecided:

Hvad gør i?
SV 650 K3, Fuaaaark :D

Henrik306

• Sandt SVin
« Svar #17 Dato: November 28, 2012, 11:18:29 am »

Crap, håber den kan overleve 3 måneder med mc-garage og en ordentlig røvfuld voks og daglig kærlighed  :undecided:

Hvad gør i?

Nettolager! 69 kr. pr. m2, og de mindste rum jeg så var 4,1, og der kunne snildt stå 2 mc'er inde.

Jeg har lejet et på 5,1 m2 med en ven, og vi har 2 mc'er stående, måske med mulighed for at der kan klemmes en tredje ind i midten også, og så er det jo ikke særlig dyrt længere... :)
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

klingenberg

• Plastikrocker
« Svar #18 Dato: November 28, 2012, 02:43:26 pm »

Hvad gør i?

Nettolager! 69 kr. pr. m2, og de mindste rum jeg så var 4,1, og der kunne snildt stå 2 mc'er inde.

Jeg har lejet et på 5,1 m2 med en ven, og vi har 2 mc'er stående, måske med mulighed for at der kan klemmes en tredje ind i midten også, og så er det jo ikke særlig dyrt længere... :)

Nice, hvordan er lokalet mht opvarmning og sikkerhed?

Henrik306

• Sandt SVin
Vinteropbevaring Sjælland(eller fyn)
« Svar #19 Dato: November 28, 2012, 03:07:25 pm »

Hvad gør i?

Nice, hvordan er lokalet mht opvarmning og sikkerhed?

Der er rimelig lunt, der skulle være 8-10 grader altid.

Mht sikkerhed så er der en port med kode udvendig. Derefter er der adgang til alle rummene, som blot er låst med en hængelås. Du kan dog ikke umiddelbart se hvad der er inde i rummene. Dørene og væggene er lavet af noget metal, som er lidt tyndt, og nok ikke er det stærkeste, men igen, man skal altså virkelig ville ind hvis man vælger ikke bare at klippe låsen op.

Alt i alt tror jeg ikke det bliver meget mere sikkert andre steder. Hvis nogen VIL have din mc og ved hvor den står, så skal de nok få fat i den...

Jeg har vedhæftet et billede af den inde i rummet...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Henrik

Thomas-R

• Sandt SVin
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
« Svar #20 Dato: November 28, 2012, 06:26:25 pm »
Skal jeg se om den kan klemmes ind nede på værkstedet? Det er ikke opvarmet, fint eller med stor lås på døren. men min er ikke død af at stå der.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #21 Dato: November 29, 2012, 12:10:44 am »

Hvad gør i?

vi leder videre er vi blevet enige om, fremfor at hoppe på det vi var ude og se på.

skal nok give besked når vi hører noget. det er også i vores interesse at have lidt vinteropbevaringer, som et tilskud til huslejen.

men vi er lidt sent ude på den front..

klingenberg

• Plastikrocker
« Svar #22 Dato: November 29, 2012, 02:27:43 pm »
*Henrik,
Det ser egentlig helt super ud.

*Thomas
Er ikke sikker på jeg kan nå til sjælland med den inden lørdag, men hvis der er plads, så sig til.

Min mobil er død, og sidder stuck i forelæsning indtil efter 4. Jeg står i den situation at jeg sandsynligvis skal flytte til sjælland i midten af Januar(og vinterperioden). Er der nogen der ved om ansvarsforsikringen(Jeg har IF) stadig gælder mellem december og marts, hvis jeg hurtigt skal køre den over storebælt?

Thomas-R

• Sandt SVin
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
« Svar #23 Dato: November 29, 2012, 07:31:28 pm »
Hvis du kommer med den skal vi nok finde plads, der skal bare lige flyttes lidt rundt. Gider bare ikke hvis det r unødigt. O:-)

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #24 Dato: November 29, 2012, 09:03:45 pm »
Ansvar dækker hele tiden - altid. Lovpligtigt.
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Henrik306

• Sandt SVin
« Svar #25 Dato: November 29, 2012, 10:03:15 pm »
Ansvar dækker hele tiden - altid. Lovpligtigt.

Det mener jeg ikke den gør....

Er der ikke kun stilstandsdækning i vintermånederne, sådan at den kun dækker tyveri og brand og den slags???

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Henrik

klingenberg

• Plastikrocker
« Svar #26 Dato: November 29, 2012, 10:13:42 pm »
Hvis du kommer med den skal vi nok finde plads, der skal bare lige flyttes lidt rundt. Gider bare ikke hvis det r unødigt. O:-)

Ok, super. Er dog langt fra sikkert, så lad endelig være med at begynde på oprydning, men tak for tilbuddet :-)

Det med forsikring må jeg prøve at finde ud af i morgen. Ville være lidt surt at flyve af storebæltsbroen uden i det mindste ansvar overfor fiskene  :loser:

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #27 Dato: November 29, 2012, 10:45:11 pm »
Det er fint at mene - jeg ved....
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Andreas83

• Sandt SVin
  • Aut viam inveniam aut faciam
« Svar #28 Dato: November 30, 2012, 10:08:05 am »

Ok, super. Er dog langt fra sikkert, så lad endelig være med at begynde på oprydning, men tak for tilbuddet :-)

Det med forsikring må jeg prøve at finde ud af i morgen. Ville være lidt surt at flyve af storebæltsbroen uden i det mindste ansvar overfor fiskene  :loser:
Lej en trailer eller lignende, det bliver koldt og usikkert at køre.
Du kan også få den transporteret til rimelig penge.

Synes godt om  :D
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

Henrik306

• Sandt SVin
« Svar #29 Dato: November 30, 2012, 11:00:35 am »

Måske en lidt arrogant holdning idet der står følgende i MINE betingelser:

15. Stilstandsforsikring
Der kan tegnes stilstandsdækning under denne forsikring. I denne periode må motorcyklen ikke benyttes som
køretøj, idet den lovpligtige ansvarsforsikring er ude af kraft i stilstandsperioden. I stilstandsperioden er der
endvidere kun dækning for brand og tyveri fra aflåst rum.

Så må det du ved jo være mellem dig og dit forsikringsselskab...
Mvh Henrik