det lokale vi var lune på er nu røget til anden side.. og det vi var ude og kigge på i går.. var lidt dyrt.
Crap, håber den kan overleve 3 måneder med mc-garage og en ordentlig røvfuld voks og daglig kærlighed 
Hvad gør i?
Nettolager! 69 kr. pr. m2, og de mindste rum jeg så var 4,1, og der kunne snildt stå 2 mc'er inde.
Jeg har lejet et på 5,1 m2 med en ven, og vi har 2 mc'er stående, måske med mulighed for at der kan klemmes en tredje ind i midten også, og så er det jo ikke særlig dyrt længere... 
Nice, hvordan er lokalet mht opvarmning og sikkerhed?
Der er rimelig lunt, der skulle være 8-10 grader altid.
Mht sikkerhed så er der en port med kode udvendig. Derefter er der adgang til alle rummene, som blot er låst med en hængelås. Du kan dog ikke umiddelbart se hvad der er inde i rummene. Dørene og væggene er lavet af noget metal, som er lidt tyndt, og nok ikke er det stærkeste, men igen, man skal altså virkelig ville ind hvis man vælger ikke bare at klippe låsen op.
Alt i alt tror jeg ikke det bliver meget mere sikkert andre steder. Hvis nogen VIL have din mc og ved hvor den står, så skal de nok få fat i den...
Jeg har vedhæftet et billede af den inde i rummet...
Sent from my iPhone using Tapatalk